Ga naar inhoud

VisionRoy - High-Res Foto's 17-02-2007


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Zoals beloofd zijn hier de High-Res foto's.

 

Ik had vandaag lekker vrij, dus heb de wagen weer helemaal netjes in de meguiars gezet, en de tokspeed grill erop gemaakt. Ook heb ik een nieuwe Samurai antenne erop gezet.

 

Op een paar kleine prulletjes na is het project nu bijna compleet...

Het grootste punt op mijn verlanglijstje nu is nog verlagen. Maar dat zal nog wel komen.

 

Maar genoeg geklept... Foto's spreken 1000 woorden :

 

dsc01965largeep8.jpg

 

dsc01969largeka9.jpg

 

dsc01972largezr6.jpg

 

dsc01976largefl9.jpg

 

dsc01980largego2.jpg

 

DSC01987Large.jpg

 

DSC01983Large.jpg

 

DSC01995Large.jpg

 

DSC01989Large.jpg

 

DSC01997Large.jpg

 

DSC01998Large.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende project ? :P

 

Daar wil ik voorlopig nog helemaal niet aan denken haha ...

Ik wil eerst lekker in de zomer van deze auto gaan genieten :) Misschien wat meetings mee af enzo.

 

Wat betreft de uitlaat .... dat was nu al wel duidelijk jongens :P ... de meeste hier vinden hem te groot, ik vind hem prima. Kben er blij mee zo :) En nogmaals, hij lijkt op de foto een stuk groter.

 

Die antenne vindt ik wel wat hebben.

 

Ik vind hem ook erg mooi ...

Hij is chroom en er staat Dragon en een drakenkop op.

 

Ik betwijfel alleen of de politie hem ook mooi vind, aangezien het een scherp uitstekend object is. Ik weet niet wat de wet daarover zegt ? Erik ... Misschien wat advies ?

 

 

mod edit by passatvw:Even 2 posts samengevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Spuitwerk is nu naar mijn zin ja.

Hij had me al gewaarschuwd dat er onder aan de deuren kleine scheurtjes in de lak konden komen omdat dat flexibel is ... dusja. Die kleine dingetjes moet je op de koop toenemen. Dat is daar gewoon niet tegen bestand. Maar je moet weten dat ze er zitten om ze te zien hoor.

 

Al bij al is het gewoon super geworden, en ik heb er absoluut geen spijt van.... Alhoewel... Het is wel een klerewerk om hem nu te poetsen haha. :lol:

 

De tokspeed steekt inderdaad niet heel erg af, maar het voegt wel toe vind ik. In het daglicht glimt hij wat meer, op de foto begon het al te schemeren.

Dat was gewoon wat ik nog miste om de voorkant compleet te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige auto Roy, mijn complimenten!!!

En over die antenne, tja scherpe onderdelen op of aan een auto zijn verboden. Betwijfel echter of je er een bon voor zult krijgen. Het enige is wanneer je een aanrijding met een fietser of motorrijder zou krijgen en deze zou over het dak gaan dan kan die antenne natuurlijk behoorlijk wat letsel veroorzaken. Daar zou je voor kunnen schrijven.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hijs naar achteren, dus dat valt wel mee denk ik.

 

Ook al zou iemand er overheen vliegen, dan breekt die antenne wel af hoor. (op het schroefdraad)

 

Dat denk ik inderdaad ook ....

Het moet raar lopen wil iemand daar echt zware verwondingen aan overhouden.

 

Ja ja! Ik heb een (onmogelijk maar toch mogelijk) senario:

 

Stel: er fietst een race fietser achter je, en die ziet niet dat jij remt. Hij klapt met fiets en al achterop jouw auto, schuift over je achterraam zo pats met zijn oog in de antenne.

 

Nee, ik vind het hele gevaarlijke dingen die antenne's, het zou verboden moeten worden. Als fietser kan je er blind van worden...

 

 

:) Tis weer zaterdagavond, vandaar dit verhaaltje :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar hoe is de sound ervan?

 

Diesel ... wat denk je zelf ? :D *tuf tuf tuf*

 

Hahaha, grapje.

Je moet het geluid van een TDI kennen om het te horen.

Hij bromt lekker donker mee, maar heel zachtjes zodat het niet opvalt.

Laat ik het zo zeggen ... je hoort me niet 10 straten verder al aankomen :) en dat was een bewuste keuze ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden