Sinds kort ben ik in het bezit van een GS5 uit 1983, loopt een vijfcylinder stationair strak rond, of is het normaal dat hij iets schud, het is niet veel, maar toch!!
Hij loopt op LPG waarschijnlijk al meer dan een ton, ik vind dat ik vermogen te kort kom,de vijfde versnelling is meer een overdrive, begint pas te trekken boven de negentig , met de wind van de afgelopen dagen strak tegen moet ik eerst in 4e doortrekken naar negentig eer ik naar 5 kan, met wind mee trekt hij vanaf 80.
Ik denk dat ik vermogen te kort kom voor een 1,9 motor.I
Moet ik vrezen voor kleppen schade, of is dit normaal bij LPG???
Vraag
leo
Hallo iedereen,
Sinds kort ben ik in het bezit van een GS5 uit 1983, loopt een vijfcylinder stationair strak rond, of is het normaal dat hij iets schud, het is niet veel, maar toch!!
Hij loopt op LPG waarschijnlijk al meer dan een ton, ik vind dat ik vermogen te kort kom,de vijfde versnelling is meer een overdrive, begint pas te trekken boven de negentig , met de wind van de afgelopen dagen strak tegen moet ik eerst in 4e doortrekken naar negentig eer ik naar 5 kan, met wind mee trekt hij vanaf 80.
Ik denk dat ik vermogen te kort kom voor een 1,9 motor.I
Moet ik vrezen voor kleppen schade, of is dit normaal bij LPG???
Vast bedankt voor een goed advies.
gr.
Leo
Link naar reactie
Delen op andere sites
21 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten