Ga naar inhoud
  • 0

Deurslot kapot


Stofke

Vraag

Vandaag kreeg ik mijn bestuurdersdeur niet meer open. Deurklink voelt los aan en ik zie binnenin de deur dat het klepje niet goed meer sluit. De deur kan momenteel enkel van binnenin geopend worden door gewoon aan de klink te trekken en de deur te openen, vanaf de deur terug in het slot valt krijg ik ze dus niet meer open van buitenaf. Kan ik hier zelf iets aan doen of beter even naar de dealer gaan :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is bij een 3Bg... 3C heeft dat niet op die manier...

 

Je zal je slot moeten uitbouwen, waarschijnlijk is het kabeltje binnen aan het slot losgekomen.

Als je hulp nodig hebt kan ik helpen, het slot uitbouwen is niet zo simpel, je moet de hele binnenplaat er af nemen, met slot en al. Ik heb ook sloten (links / rechts) liggen als het nodig is...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heel erg bedankt voor je service maar om nu heel dat eind naar Mechelen te rijden :-), eerst nog even iemand naar laten kijken die mijn onderhoud doet en anders wordt het wss dealer in de buurt

 

Als het zelf wil proberen wil ik anders ook wel helpen. Deurpaneel uitbouwen heb ik wel al eens gedaan zoals nog wel meerdere klusjes. En Zelzate is net iets dichter voor U.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vandaag kom ik terug van Brugge en als ik de autodeur opendoe zit ik wat aan de binnenhendel te trekken om te kijken of ik iets voel. Daarna doe ik de deur dicht en probeer ze nog eens open te doen en ik geloof mijn ogen niet, de deur gaat terug open en er zit terug een spanning op de klink van buitenaf ??? Hoe is dat mogelijk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het scharnierpunt waar dat kabeltje in zit dat het slot bedient van buitenaf dat vastgezeten heeft... en op een of andere manier terug losgekomen is. Je hebt dus geluk dat het kabeltje er niet uitgewipt is...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag zelfde probleem, dagje naar zee met mijn vrouwtje, ze wilt instappen en gaat niet meer... Ze dacht al dat ik aan het lachen was met de deur op slot te doen...

Langs binnen ging hij open,, toen even hier gezocht en getest met de openen en tegelijk aan klink trekken maar hielp niet...

Nu de ramen open gezet, binnenklink en buitenklink zelfde tijd open trekken, aantal keer en ineens *KLIK* en werkte weer ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden