Ga naar inhoud
  • 0

Moeizaam starten...


Hanspans33

Vraag

Hallo allemaal,

 

Na een hele reeks reparaties aan m'n nieuwe tweedehands, dacht ik eindelijk klaar te zijn. De laatste reparatie heb ik bij VAG-techniek in Nuenen laten uitvoeren. Hier werd het bekende stuurslot-probleem opgelost. Prima tevreden over de service daar, dus in het vervolg ga ik daar m'n onderhoud laten doen. Bedankt (ik weet niet meer van wie ik dit ook alweer hoorde) voor de tip om naar hen te gaan!

 

Nu is het laatste probleem dat m'n auto 1 op de 3 keer heel moeizaam start. Hierbij krijg ik geen meldingen, maar lijkt de startmotor eerst een paar keer heel langzaam rond te gaan, voordat de motor uiteindelijk aanslaat. Het startprobleem lijkt niet echt samen te hangen met een al dan niet koude motor.

 

Ik hoorde dat danwel een kabeltje in de startmotor, danwel de volledige startmotor hier de oorzaak van zou kunnen zijn.

 

Enig idee of dit het zou kunnen zijn? Of hebben jullie andere suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

er bestaat een update voor je software van de wagen

daardoor gaat de starter veel vlugger rond en start de auto veel beter

vag- techniek zal wel op de hoogte zijn van deze software , anders kan je ook terecht bij jd tuning of bij jos br

grz guy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank voor de tip! Ik ga maar weer eens contact met ze opnemen.

Zojuist had ik weer de algemene melding 'Engine fault - Visit workshop'.

Zou dit ook met dit probleem te maken kunnen hebben? Of is deze melding te algemeen en zal deze uitgelezen moeten worden, om hier iets zinnigs over te zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden