Ga naar inhoud

Trouwauto


Recto

Aanbevolen berichten

Hebben jullie nog leuke ideeen qua trouwauto?

 

Een soort droom was een Aston Martin DB9 of V8 maar dat kan ik wel op m'n buik schrijven. Via via zou ik een jonge BMW 5 kunnen regelen maar dat gaat ook niet door want die is dan op vakantie.

 

Ik wil eigenlijk wel iets aparts/modern/sportief.

Veel mensen vragen ook wel waarom ik niet in m'n eigen Passat trouw maar weet je daar zit ik elke dag al in (in de goede zin van het woord), snappie. 8)

 

Ik zou Alfa Coupe/156 GTA of Audi RS4 of een vette A6 ook wel gaaf vinden. Heel misschien kan ik via via ook nog een A4 Cabrio regelen.

Een Touareg rijdt ook nog rond in de kenniskring maar m'n vriendin vind zo'n SUV niet mooi.

 

Iemand nog kennissen of addressen waar wat te regelen valt? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha die is goed. De dochter van mijn aanstaande is aan het solliciteren bij de pliesie.... zij wil ook op een motor. maar september gaat zij niet redden........

Haar vriend werkt als verkoper bij een frans merk met leeuw.... maar daar wil ik niet in gezien worden :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja lachen, 2 politiemotoren voor ons aan, dan denkt het hele dorp dat er hoogbezoek is gekomen voor ons uit ons vaderland (Indonesia) hahaha.

 

Die Alfa is wel gaaf maar Maastricht is niet echt in de buurt.

 

Ik kan de dichstbijzijnde Audi dealer wel vragen maar ik denk niet dat die er erg happig op zijn. Maar ik zal het eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een lekkere dikke Porsche!

Overigens weet je al dat ik nooit zou trouwen, maar als ik het dan deed dan ging ik...................

 

 

 

 

 

 

op de fiets, in een spijkerbroekje, zonder gasten en familie, gewoon met zijn tweetjes een handtekening zetten en klaar is Johan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

....en dan heeft JOhan een probleem want zonder getuigen is het niet rechtsgeldig en kun je weer terug naar huis op de fiets. Zul je net zien dat het gaat regenen en je tegenwind hebt. Ik zie je al trappen op die verroeste omafiets met je bruid achterop. Scheldend, tierend en vloekend, zeik- en zeiknat, doorkoud, ketting eraf en een lekke band en de echtscheidingspapieren al ondertekend voordat de trouwakte getekend is. Pak dan op z'n minst je motor (met zijspan voor de getuigen)

 

;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zul je bij de BMW garage's/dealers geen BMW kunnen huren?

We hebben vanavond zitten kijken op internet naar auto's maar we vinden beide een BMW 5-serie toch wel't mooist om in rondgereden te worden.

 

Of heeft er iemand kennissen bij ons in de buurt met zo'n auto? :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naft is vlaams voor brandstof en de naftbak (je raadt het zeker al) is de benzinetank. Pinkers zijn richtingaanwijzers, ook weer zo'n Vlaams woord.

 

Ach, ook al lopen wij op een trottoir en zij op een voetpad en hangen zij foto's op met duimspijkers en wij met punaises, we hebben hier in elk geval één benaming voor wat we allen plezant vinden...de Passat (ook in het vlaams is dat Passat) ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ben nog niet veel verder hiermee.

Hertz heeft wel een 5-serie maar kunnen niet garanderen dat deze dan beschikbaar is. Je huurt namelijk een klasse. Kan dus ook een Mercedes zijn.

 

We hebben wel evt. een Audi TT Cabrio als 2e optie. Ook mooi toch? En dichter bij VW dan BMW :roll:

 

Oh ja, en dan mag ik zelf rijden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden