Ga naar inhoud
  • 0

rns-300


evilsniper

Vraag

Vandaag mijn Caddy opgehaald,

Nou zit hier een Rns-300 in en aangezien ik binnekort de sd-6025 wil kopen ben ik op zoek naar de code van de rns-300

Hij is meegeleverd van dealer af de boekjes zitten erbij alleen kan nergens de code vinden.

 

ook durf ik hem er nu niet uit te halen omdat ik bang ben dat hij het strax niet meer doet.

 

iemand een idee ?

 

gr

 

john

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Vandaag mijn Caddy opgehaald,

Nou zit hier een Rns-300 in en aangezien ik binnekort de sd-6025 wil kopen ben ik op zoek naar de code van de rns-300

Hij is meegeleverd van dealer af de boekjes zitten erbij alleen kan nergens de code vinden.

 

ook durf ik hem er nu niet uit te halen omdat ik bang ben dat hij het strax niet meer doet.

 

iemand een idee ?

 

gr

 

john

Sinds ong. 2007 onthoudt het boordnet de code van de radio, en wanneer de radio in- en weer uitgebouwd wordt zal de radio herkend worden en hoeft er geen code ingevuld te worden. Toevallig pas bij de hand gehad bij het inleveren van mijn vorige auto waar de radio meer dan 3 jaar in de kast had gelegen. Unit weer teruggeplaatst, en werd vanzelf herkend.

 

Probleem is dat je achteraf pas zeker weet of het zo werkt. Werkt het niet, moet je alsnog naar de dealer.

 

Aangezien je hem net hebt opgehaald, zou ik even terug gaan en vragen of ze de radio code kunnen opvragen voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De dealer heeft of je wagen nodig met de radio ingebouwd, of serienummer van de radio en onderstelnummer van de auto... Of je moet bij de eerste verkoper van de wagen terecht, die heeft misschien de code.

 

@ bm-er : Het is niet het boordnetdat de code bijhoud, maar de tellerunit.... boordet kan je zonder probleem wisselen... maar bij het wisselen van de tellerunit wordt opnieuw de code gevraagd.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden