Ga naar inhoud

  • 0

Led kentekenverlichting


ChromPassat

Vraag

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
Dit schijnen ook erg goede sets te zijn:

 

http://www.astuning.nl/Webwinkel-Produc ... 05-09.html

 

Ik heb de gok genomen om deze set bij Astuning te bestellen. Duidelijk 2x aangegeven welk model ik had en die zouden ze ook echt sturen voor mijn auto.

Tja fysiek passen deze ze wel, maar de stekker aansluiting was al helemaal anders, moest ik met wat soldeerwerk aanpassen. Lampen, prima licht (wel wat veel), geen foutmeldingen, echter met de eerste rit kwamen de foutmeldingen al direct door. :(

Wat een baggerspul, snel er maar weer uitgehaald. Daar koop ik dus ook niets meer,... :x

 

Probeer het nu met wat goedkope 5w5 leds uit hongkong, zijn nog onderweg en als dat niet helpt, dan maar wachten op de orginele sets... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De orginele die nu in de nieuwe passat geleverd worden, zijn nu ook los te koop bij de dealer.

Deze besteld, maar... ook deze geven storing in de boord computer. :(

 

Auto wordt tegenwoordig online uitgelezen vertelde de dealer. Zijn er nog een poosje mee bezig geweest (maar kunnen hier niets zelf meer aan doen) en ook nog PON ingeschakelt. Gaat hem echter niet worden...

 

Enig optie was om deze set parallel aan de orginele aan te sluiten en dan de orginele in de klep terug duwen zodat die daar (niet zichtbaar) branden....

 

Lekker allemaal.. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden