Ga naar inhoud

foto's van interieurs gezocht passat 3c alcantara


daveys

Aanbevolen berichten

ik ben op zoek naar foto's van interieurs van passat 3c in alcantara ik sta op het punt een set te bestellen maar had graag de verschillende soorten even zien passeren met hun correcte kleur benaming. ik ga vooral voor de beige/mokka tinten. andere mooiheden zijn natuurlijk ook welkom.

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Namen interieurkleuren 3C: Zwart, Grijs, Pure Beige, Latte Macchiato. Verder nog de Individual kleuren, maar dat zijn soms ook kleurencombinaties. Die zijn wel schaars, en mij is onbekend of die in Alcantara bestaan, die waren meestal volleder. Alcantara is alleen op het sportline/highline interieur geleverd.

 

Latte Macchiato komt het meest overeen met leverkleur. Ik kan je ten sterkste aanraden om die kleur eerst in het echt te zien voordat je hem besteld. De meeste foto's op het internet doen die kleur geen recht. Bovendien is die kleur erg smaakgevoelig, en het zal maar net je smaak niet zijn. Het is zeker geen mocca kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn interieur: Latte Macchiato half leer half alcantara.

 

dsc0139cz.jpg

 

dsc0042lh.jpg

 

potenz3.jpg

 

afb1755.jpg

 

wat je wel enorm hebt met die alcantara is dat dit ENORM snel slijt! dan komen er van die bolletjes op maar die kan je weg doen met een scheermes of een tondeuse :) en dan kan je weer een tijdje verder maar schrik niet dit komt zeer snel terug en je kan niet blijven scheren natuurlijk.

 

als je de kleur graag is in het echt ziet , mijn wagen staat op het tuning salon in mechelen 12 en 13 nov.

of als je graag is rustig tot bij mij thuis komt kan dit ook hoor.

 

zoals bm-er zegt is het best dat je naar die kleur eerst is gaat kijken. omdat dat op foto soms echt bedriegt, kijk maar naar de 3de foto van mij, daar lijkt het een pak lichter op. maar het ziet er eigenlijk uit zoals op de andere 3 foto's.

 

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden