Ga naar inhoud
  • 0

Passat B6 > inbouwen carkit en DVD-speler


passatb6

Vraag

Zijn er hier al Passat-fanaten die zelf aan het sleutelen zijn geweest m.b.t. het aansluiten van een Carkit o.i.d.? Ik heb zojuist een poging ondernomen om het handschoenenkastje te verwijderen, maar het lijkt of deze ergens achter blijft steken aan de bovenkant.... daarnaast is lijkt het verwijderen van de tellerunit ook omslachtiger dan bij een Golf V.

 

Iemand ervaring hiermee?

 

Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Rene,

 

bedankt voor de tip/link! Ik heb zelf al het werkplaatshandboek gedownload van http://erwin.volkswagen.de, dus alle schroefjes zijn te vinden, maar soms heb je van die momenten dat je je afvraagt of je gewoonweg door moet trekken of dat je toch iets over het hoofd ziet (met kans op breuk) :cry:

 

Gr. Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

18T,

 

die ik heb is specifiek voor de B6, interieur. Bovendien is het een sealed-pdf, dus de digitale versie is ook niet zomaar te kopieren omdat deze aan een abonnement gekoppeld is en elke keer gechecked wordt bij het openen.

 

Maar iedereen kan deze manuals kopen bij erwin.volkswagen.de, de kosten zijn het niet (vind ik), EUR 18,- voor een 220pagina's tellende handleiding over het (de)monteren van je interieur. Volgens mij kan je voor elk type auto een handleiding kopen...

 

Gr. Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

printen naar een PDF maker (printer capture) en klaar ben je.

 

Maar als het zo'n enorm boekwerk is, dan is het ook wel redelijk om het 'achter' betaling te houden. Door de voorbeeldjes op de site dacht ik dat het maar een paar pagina's was per onderwerp en dus niet bepaald z'n geld waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je zou CutePDF Writer eens kunnen proberen daar maken wij alles wat ook maar in de richting van PDF gaat mee op het werk.

 

Maar ik blijf erbij... voor een handboek ff op bol.com kijken en zoeken op CHILTON + type auto bij engelse boeken....(of alleen type auto)

Die hebben een hele reeks van die boeken... en daar heb ik tot nu toe best veel aan gehad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden