Ga naar inhoud
  • 0

inbouwen centrale deur vergrendeling 3b 2000


fimmeb

Vraag

Hallo,

 

Wie o wie kan mij helpen aan een goede handleiding om een nieuwe centrale deurvergrendeling in te bouwen.

 

Ik heb een passat uit 2000 (3b) en mijn af fabriek centrale deurvergrendeling werk niet meer.

Nu heb ik een nieuwe set gekocht via spy nederland.

Nu kan ik alleen niet duidelijk vinden welke electra draadkleuren ik waarvoor moet gebruiken.

 

Heeft iemand ideeen?

Ik hoor het graag.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

 

Groeten Fimme.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi,

 

Ik ben Fimme, kom uit lemmer en ben sinds een half jaar in het bezit van een vw passat uit 2000.

Ik heb de wagen van een particulier gekocht, maar toen werkte de cv al niet.

Ik kwam er na een week achter dat de wagen aan de bijrijderskant een liter of 6 water onder de vloer had staan.

Dat is allemaal weer droog gemaakt. Dus dat is allemaal weer opgelost.

We hebben de comfortmodule doorgemeten, en dat werkte allemaal nog goed.

We zijn bij de dealer geweest om de sleutels opnieuw te laten inleren, maar na 70 euro verder te zijn nog steeds geen resultaat.

Dus ik heb nu een nieuwe set aangeschaft maar ik kom er met de bedrading niet uit.

Dus vandaar even mijn vraag hier.

 

Groeten Fimme.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ab doet niks meer? maar de cv nog wel.

Maar kwam ook geen foutcode ic codering van sleutel?

Das toch raar, nergens geen foutcode in de aansturing van raam motor links ook niets?

Dat is je regel app voor ook de cv hele auto. De motor die je raam bediend links voor als je die bij schaap en bron even probeerd te halen?

En daar anders even weer vragen,

Ik zette er zo geen andere set op zonde man..

Maar als je toch door zet daarmee denk ik dat je de gelijke codering nodig bent in de portier van de votex set, voor

after inbouw origineel ab. Zal even zoeken van de week of dat nog ergens in de schuur ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De cv werkt nog wel goed op alle deuren als je gewoon de sleutel in het slot gebruikt.

De ramen werken ook allemaal goed, ook als je de sleutel in de deur langer vast houdt.

Dus dan gaan ze wel gewoon allemaal open en dicht, en dat doet het ook allemaal goed aan de binnenkant.

 

Ik ben in Balk geweest bij de vw dealer, die zijn er toen "vrijblijvend" meer dan een uur mee bezig geweest.

Ze hebben wel foutcodes gezien, maar die konden ze niet resetten, en ik moest dus wel even 70 euro aftikken voor ik weg mocht.

 

Dus ja ik ben niet van plan om grof geld te gaan betalen bij de dealer, en ik wordt weer zo afgescheept.

Dus vandaar de keuze voor een nieuwe set.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De cv werkt nog wel goed op alle deuren als je gewoon de sleutel in het slot gebruikt.

De ramen werken ook allemaal goed, ook als je de sleutel in de deur langer vast houdt.

Dus dan gaan ze wel gewoon allemaal open en dicht, en dat doet het ook allemaal goed aan de binnenkant.

 

Ik ben in Balk geweest bij de vw dealer, die zijn er toen "vrijblijvend" meer dan een uur mee bezig geweest.

Ze hebben wel foutcodes gezien, maar die konden ze niet resetten, en ik moest dus wel even 70 euro aftikken voor ik weg mocht.

 

Dus ja ik ben niet van plan om grof geld te gaan betalen bij de dealer, en ik wordt weer zo afgescheept.

Dus vandaar de keuze voor een nieuwe set.

70 euro aftikken als het vrijblijvend is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou er maar vanuit gaan dat je printplaat op je deurslot van bestuurderskant stuk is , dit is een kwaaltje van de passat .

 

Of opnieuw doorsolderen , dit is wel een klusje, of een nieuwe in laten zetten, durf te wedden dat je probleem daar mee opgelost is.

 

Er is iemand op het forum ( Frans V6) die je daar ook mee kan helpen tegen vergoeding.

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zojuist heb ik nog even de laptop aan de wagen gehangen, en dan krijg ik de onderstaande foutmelding te zien.

Misschien dat ik hier iemand wat verder mee kan helpen, zodat er misschien een oplossing kan komen voor mijn probleem.

 

 

 

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

Control Module Part Number: 1C0 959 799 B

Component and/or Version: 0Z Komfortgerát HLO 0001

Software Coding: 00259

Work Shop Code: WSC 05311

Additional Info: 1C1959801 0Z Tõrsteuer.FS 0001

Additional Info: 1C1959802 0Z Tõrsteuer.BF 0001

Additional Info: 1C0959811 0Z Tõrsteuer.HL 0001

Additional Info: 1C0959812 0Z Tõrsteuer.HR 0001

7 Faults Found:

01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)

49-10 - No Communications - Intermittent

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-10 - No Communications - Intermittent

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

49-10 - No Communications - Intermittent

01179 - Incorrect Key Programming

35-00 - -

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-00 - Implausible Signal

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden