MOmax Geplaatst 4 oktober, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 4 oktober, 2011 De kogel is door de kerk, m'n koppeling heeft 't begeven. Nu laat ik ook gelijk m'n keerring (die al lek was) en de distributieketting vervangen. Een stuk duurder daan alleen de koppeling, maar 't straks in één keer weer goed voor €1.600,-. (Auw). Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Alain Geplaatst 4 oktober, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 4 oktober, 2011 De kogel is door de kerk, m'n koppeling heeft 't begeven. Nu laat ik ook gelijk m'n keerring (die al lek was) en de distributieketting vervangen. Een stuk duurder daan alleen de koppeling, maar 't straks in één keer weer goed voor €1.600,-. (Auw). Laat je alleen de ketting vervangen ? of ook de tandwielen die er aan mee draaien, Als alles toch los ligt zou ik ook de tandwielen laten vervangen.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 AutoKennerNL Geplaatst 4 oktober, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 4 oktober, 2011 De kogel is door de kerk, m'n koppeling heeft 't begeven. Nu laat ik ook gelijk m'n keerring (die al lek was) en de distributieketting vervangen. Een stuk duurder daan alleen de koppeling, maar 't straks in één keer weer goed voor €1.600,-. (Auw). Dat klinkt wel heel goedkoop voor wat je laat doen. Da's zeker niet bij de dealer? De ketting zelf is niet eens zo belangrijk, het zijn de kettingspanners die slijten. Juist die moeten vervangen worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 10 oktober, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 10 oktober, 2011 1600 kan bijna niet.. koppeling en vliegwiel kosten al bijna dat geld als je dat bij een garage laat doen.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 MOmax Geplaatst 17 oktober, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 oktober, 2011 't Is dan ook €2100-,- geworden: - distributieketting - pakking bakzijde - koppeling - (vliegwiel was nog goed) - afdichtingen onder het kleppendeksel - 2x staafbobine - 5x bogies - nieuwe olie @Alain: Tandwielen zijn niet vervangen. Op de kunststof kettingspanner was géén insporing te zien, dit was eigenlijk al overdreven. 't Voornaamse was de pakking en de koppeling. Die waren slecht. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 17 oktober, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 17 oktober, 2011 als je de spanner niet hebt vervangen is het jammer geweest van je geld en moeite.. de spanner wordt niet (alleen) vervangen om slijtsporen maar ook evt spanningsverlies. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Alain Geplaatst 17 oktober, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 17 oktober, 2011 als je de spanner niet hebt vervangen is het jammer geweest van je geld en moeite.. de spanner wordt niet (alleen) vervangen om slijtsporen maar ook evt spanningsverlies. Niet alleen dat , maar ik had toch ook de tandwielen laten vervangen , alles open ligt is dat geen probleem met vervangen. Hoop dat die niet van zijn tijd gaat , en dat je een goede garantie hebt, bij de dealer had ik twee jaar garantie.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
MOmax
De kogel is door de kerk, m'n koppeling heeft 't begeven. Nu laat ik ook gelijk m'n keerring (die al lek was) en de distributieketting vervangen. Een stuk duurder daan alleen de koppeling, maar 't straks in één keer weer goed voor €1.600,-. (Auw).
Link naar reactie
Delen op andere sites
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten