Ga naar inhoud
  • 0

Opnieuw verstuiver


Ice^

Vraag

jep daar ben je dan rustig aan het rijden, aan het plannen om straks nog te vertrekken naar antwerpen nu ja straks schoonma afzetten en vertrekken.

Je rijd rustig de wijk op en *POOOIIIIIINNNNGGG* Engine fault ! go to garage.

en de motor valt stil.

denk ik leuk hier gaan we weer dag op dag bijna een jaar geleden stond ik aan de kant met een pompverstuiver.

nu dit eerst en vooral hopen dat het er geen is want dan ben ik een smak geld kwijt en dan verder vloeken want wat het ook is het kost mij een smak geld.

het vertrouwen valt ver weg in de vw en eigenlijk is het redelijk schandalig voor een auto van +44k dat je daar mooi staat te schilderen langs de kant van de weg.

de dealer is m komen oppiken en nu wacht ik op de diagnose.

eigenlijk al stiemkem zitten kijken om hem te verkopen want ik heb geen zin om ergens langs de kant van de weg te staan in het buitenland.

de takeldienst was wel erg vriendelijk en gaf met toch een klein compliment (hij vroeg of de auto nieuw was omdat hij zo blonk maar inwerkelijkheid is hij er 5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

113000+- ja ik heb al een verstuiver gehad (onder aankoop garantie) maar toen kreeg ik een andere melding

het ergste is dat ik me eigelijk niet meer op het gemak voel met de auto, denk steeds ok nu dit wanneer sta ik nog eens langs de kant en dat stoort me het meest

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ondanks de enorme ergernis, denk ik dat je met deze km-stand toch wel een goede coulance moet krijgen gezien de berichten van de afgelopen weken in NL wanneer het weer om een pompverstuiver gaat. Motorcode BKP???

 

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het vervelende is dat er in NL van de "verbeterde" coulanceregeling niemand een brief kan laten zien waarin het is beschreven. Je kunt e.e.a. vinden, maar misschien heb je dat al gedaan, in deze topic over de problemen met tandempomp en verstuivers, er zijn een paar mensen heel goed geholpen de afgelopen weken, ik dacht m.n. bij de dealers in Veenendaal en Leeuwarden, wellicht dat je daar de Belgische dealer mee kunt confronteren.

 

viewtopic.php?f=185&t=36602&start=105

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

service is ook niet meer wat het was auto staat al van vrijdag bij de dealer en heb al 2 maal gebeld maar ze vinden echt geen tijd om hem uit te lezen.

WTF is 2 minuten werk.

vandaag zal het wss niet meer lukken maar morgen vinden ze miss een gaatje miss. leuk om te horen

pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

had ik ook bij van udenhout in eindhoven

Woensdag avond met panne naar hen toe gesleept, heb vervangende auto gekregen (ivm mobiliteitsgarantie) donderdag bellen sorry weten nog niets, vrijdag bellen sprry we weten nog niets, zaterdag bellen nee as maandag gaan we kijken.

Op maandag gebeld nu wist men het en was hij ook gerepareerd aan de eind v/d middag (gelukkig die "extra dagen" voor de vervangende auto werden niet in rekening gebracht

Ik vrees dat je even geduld moet hebben, daarom heb ik zelf een kabel maar daar had ik niets aan toen in eindhoven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

net telefoon gekregen,

opnieuw een verstuiver stuk en er is jawel GEEN garantie op volgens dealer. verhaal gedaan over nederland en italie maar hielp niks

dan nu maar naar invoerdergebeld (dieteren) en daar verzochten ze mij mail te sturen met gegevens en chassis nr.

afwachten maar volgende 24u 1 brok zenuw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

na veel gebel en gemail met dieteren uiteindelijk dit resultaat gekregen

 

"Voor uw VW Passat die in april 2006 in verkeer werd gesteld en 113.000km op

de teller heeft staan, kan onze organisatie 50% van de waarde van een

injector die te vervangen is als tussenkomst voorzien.

 

Wij hopen dat u het gebaar dat louter ten commerciële titel en zonder

nadelige erkenning wordt toegekend naar waarde zal schatten.

 

Met vriendelijke groeten,"

 

alle begin is moeilijk zeker.

maar is al meer dan ik had en dat was niks

werkuren zullen mij dus wel aangerekend worden als ik hier naar kijk maar ja ik zeg het is al beter dan niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

jep

vandaag gebelt om het totaal bedrag op te vragen bleek dat ik plots toch 100% kreeg op het stuk de werkuren waren voor mij

bij de kimpe in ninove.

zit dus aan een factuur van +-800€ (kabelboom is voor mij, en de 2 ventilatoren lagen ook in storing dus metteen laten meenemen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb de factuur eens goed bekeken en de kosten voor de verstuiver kwamen om +- 150 - 200€

(kabelboom 77€ in en uitbouw kabel 40€ enz...)

 

de grote kost waren de 2 fans (kleine: 165€ grote +-250€)

 

de in en uitbouw viel al bij al mee maar de stukken waren redelijk duur

al bij al blij dat de verstuiver 0€ bedroeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden