Ga naar inhoud
  • 0

iemand foto's 18" onder niet verlaagde 3B?


DesertWind

Vraag

hallo,

 

ik krijg helaas mijn vrouw er niet aan om de auto te verlagen (aangezien zij bij ons de km vreter is heeft zij ook wat in te brengen), maar ik wil eigenlijk wel andere velgen. Liefst 18" (zit te denken aan de dubbel spaaks S8 velgen)

 

Heeft iemand foto;s hoe dat eruit ziet onder een 3B op standaard hoogte? ik wil natuurlijk ook niet voor l*l rijden. Of misschien iemand advies over verlagingssets -2/-3cm waarbij hetzelfde comfort gewaarborgd is ( of met het smoesje dat er nieuwe schokbrekers onder moeten en dat die altijd net íets sugger zijn dan wat er nu onder zit :angel: )?

 

alvast bedankt!

 

Marijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik heb een 3BG maar dat is natuurlijk prima te vergelijken:

 

hier zonder verlaging (geen porem natuurlijk :wink: )

 

DSC01075.jpg

 

DSC01073_1.jpg

 

DSC01076_1.jpg

 

en zo ziet het er met een Koni Sport Kit uit. Deze verlaagt de auto met 40 mm en verandert echt helemaal niets aan het comfort. Bovendien kost het misschien €150 meer dan een standaard onderstel.

 

3.jpg

 

5.jpg

 

Ik weet niet of je in de buurt van Oss woont, maar je bent altijd welkom om een rondje mee te rijden, zodat je kunt ervaren hoe mn auto rijdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

@roby44: hoeveel is die van jouw verlaagd (moeilijk in te schatten met die side skirts)? is naar je gevoel het comfort iets minder geworden of ongeveer gelijk gebleven?

 

iets van 3cm,ik heb vroeger KW/Weitec veren/sets onder gehad maar ik vond ze toch wat te stug icm 18'' velgen,

ik vind eibach veren met 18'' toch t meest comfortabel rijden,je levert wel wat in wat wegligging betreft(tov KW/Weitec)maar dat vond ik minder belangrijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@thijs: ik woon ook in oss haha. En die velgen die jij hebt had ik dus ook in gedachten. Dus als jij binnenkort je velgen en vering mist ;)

Alleen moet ik nog mijn vrouw zover krijgen.eerst vond ze het wel goed, nu weer even niet. De eerst volgende keer dat ze misschien zegt koop ik het gewoon.

 

Bedankt voor de reacties tot zover!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@thijs: ik woon ook in oss haha. En die velgen die jij hebt had ik dus ook in gedachten. Dus als jij binnenkort je velgen en vering mist ;)

Alleen moet ik nog mijn vrouw zover krijgen.eerst vond ze het wel goed, nu weer even niet. De eerst volgende keer dat ze misschien zegt koop ik het gewoon.

 

Bedankt voor de reacties tot zover!

 

ik ben geboren en getogen Ossenaar he, dus mn mes ligt altijd klaar :wink:

 

enneuh..gewoon je vrouw meenemen als je komt proefrijden, dan is ze zó overtuigd :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het voordeel is dat je originele dempers prima icm Eibach veren gaan. De eibach verlaagd om en bij de 3/4 cm,

Maar wel aan te raden om bij losse veren een goede set koop, die zijn tevens niet eens veel duurder dan goedkoop brul.

een set Eibach veren kun je al vinden voor de 150 euro op internet. Dan ga je de auto een beetje laten zakken, en comfort juist verhogen. in plaats van dat het minder word.

Je hebt meer gevoel met de weg, en zo zit je rustiger in bochten en andere gevallen, de auto helt zelf niet meer over dus

er is minder zweet nodig om fatsoenlijk te rijden.

Echt ik ging samen met je vrouw rijden in een auto op eibach en origineel dempers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Jij een mes en ik vcds... Rijmt maar slaat als een tang op een varken. Maar mocht je ooit vcds nodig hebben... Voor de proefrit spreken we wel een keer wat af.

 

En bedankt voor het aanbod!

 

Hahaha...komt goed, laat maar weten via de pb als je een keertje af wilt spreken

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden