Willem nunspeet Geplaatst 18 juli, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2011 Omdat er regelmatig vragen voorbij komen over het vervangen van de achterremmen van de 3C heb ik een topicje gemaakt. Ik krijg hem wegens de grootte niet op deze site, je kunt hem daarom downloaden of bekijken via deze link: http://www.mediafire.com/?10bu0bgisb5oa8n Naam is: Vervangen remschijven en remblokken achterzijde van een Passat 3C.pdf Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 killerbean Geplaatst 22 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 22 januari, 2017 Net eens zitten neuzen. zag op mister auto dat je naar de PR code moet kijken. Op mijn sticker zie ik voor de voorzijde PR code 1LJ staan. En aan de achterzijde zie ik L10 staan. Alleen de achterzijde zie ik op mister auto geen PR code bij staan, en is ook allemaal 1 maat. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Roland Geplaatst 12 juni Rapporteer Share Geplaatst 12 juni Gisteren bij de VW geweest voor vragen over kosten remschijven en blokken voor en achter vervangen, hou je vast ..................1200 euro. Is voor een Passat 2.0 TFSI station 2007. We gaan het zelf doen, bestel ATE schijven en blokken, mooie klus om met een kennist te doen die dit vaker heeft gedaan. Nog Tips ..........zijn altijd welkom. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 12 juni Rapporteer Share Geplaatst 12 juni (aangepast) Achter is het lastigst daar heb je een speciale inbus dop voor nodig om dat de remklauw beugel er af moet. de bouten moeten bij het monteren op een aardig moment gezet worden. https://www.youtube.com/watch?v=LTdKsZ16qpI&feature=player_embedded Vervangen remschijven en remblokken achterzijde van een Passat 3C.pdf achterem.pdf 12 juni aangepast door Diver Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 13 juni Rapporteer Share Geplaatst 13 juni Weet de kennis ook dat de achterremmen terug gesteld moeten worden met vcds? Die zijn niet handmatig terug te stellen namelijk. Beste prijs trouwens, denk dat er al rekening gehouden is dat alles vast zit. En hoe zit het met extra korting op voertuigen ouder dan 5 jaar? Of zit dat er al bij. Tip. Remvloeistof gelijk mee verversen en denk dat het handig is om ook alvast revisie setjes voor de klauwen bij de hand te hebben. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 13 juni Rapporteer Share Geplaatst 13 juni 51 minuten geleden, BARRY_TDI zei: Weet de kennis ook dat de achterremmen terug gesteld moeten worden met vcds? Die zijn niet handmatig terug te stellen namelijk. Beste prijs trouwens, denk dat er al rekening gehouden is dat alles vast zit. En hoe zit het met extra korting op voertuigen ouder dan 5 jaar? Of zit dat er al bij. Tip. Remvloeistof gelijk mee verversen en denk dat het handig is om ook alvast revisie setjes voor de klauwen bij de hand te hebben. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 25 juni Rapporteer Share Geplaatst 25 juni En gelukt met de remmen, of staat het stil😁 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Willem nunspeet
Omdat er regelmatig vragen voorbij komen over het vervangen van de achterremmen van de 3C heb ik een topicje gemaakt. Ik krijg hem wegens de grootte niet op deze site, je kunt hem daarom downloaden of bekijken via deze link:
http://www.mediafire.com/?10bu0bgisb5oa8n
Naam is: Vervangen remschijven en remblokken achterzijde van een Passat 3C.pdf
Link naar reactie
Delen op andere sites
31 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten