Ga naar inhoud
  • 0

stugheid 3c variant


w.s-vw

Vraag

zijn er meer mensen die vinden dat hun variant wat slapjes is achter?

ik ben van mening dat met volle auto de vering helemaal op is,klein hobbeltje en veert weinig tot niks.

komt dit door km-stand (230000) of zijn deze auto,s gewoon zwak geveerd achter?

zou trouwens beslist geen sportveren willen dat lijkt mij vreselijk rijden.

dus vraag is eigenlijk nieuwe vering/schokbrekers of is dit toch normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb ik ook last van,

Rij met een sportsline deze schijnt iets lager te zijn, als ik een beetje een vluchtheuvel heb sleept mijn trekhaak al over de grond.

Dacht dat mijn veren versleten waren als ik hem belaadt is het nog erger

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Had dit probleem ook, (mijn wagen is wel standaard 1.5 cm verlaagd, RS pakket) met twee personen achterin gaat mijn contactdoos aan mijn trekhaak over de grond bij een verkeersdrempel (heb er al 2 aan gort gereden) Heb er nu een setje hulpveren van; http://www.carsupport.nl/ onder zitten en geen problemen meer. Je merkt geen verschil met comfort in onbeladen toestand. Hulpveren kan je er zelf binnen een uurtje onder zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
als ik een beetje een vluchtheuvel heb sleept mijn trekhaak al over de grond.

 

Het is te hopen dat er niet toevallig voetgangers op die vluchtheuvel staan anders krijgen die lelijke strepen van die trekhaak :lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Goeie tip ga hier eens even naar kijken is nog in de buurt ook :)

 

Voordat je gaat kijken, het is geen winkel, je kan er wel na dat je iets besteld en betaald hebt het op afspraak ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je al eens naar je schokbrekers gekeken? Als ie bijna niet veert dan is ie niet slap, als ie makkelijk veert en blijft doorveren zijn de schokbrekers slap. Je geeft km stand 230K door, dan zouden je schokbrekers allang een keer vervangen moeten zijn, mijn ervaring is dat de fabrieks gemonteerde schokbrekers bij dit type niet van al te beste kwaliteit zijn, heb ze zelf met 160K vervangen door Monroe's Reflex +/- 80 euro p/st, was qua wegligging en comfort dag en nacht verschil.

Maar ik had achteraf toch liever voor een iets stuggere schokbreker gekozen van bijv Koni.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden