Ga naar inhoud

plaatselijk buitje


varilex

Aanbevolen berichten

 

LET OP ! Nu zegt dealer dat mijn de elektronica van mijn automaat daardoor vernachelt is ! Water ingekomen en is nu aan het wegroesten. Hebben ze van de winter niets van gezegd.

 

Iemand hier ooit wel eens van gehoord of weet waar die elektronica zit ?

 

Dat komt helaas wel eens voor ja, op het moment dat er water inzit merk je nog niets maar als er na een tijdje roest opkomt krijg je problemen.

Computer van de automaat zit in een zwarte doos onder de vloerbedekking aan de bijrijderszijde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens passatplus is die rubber ring los te koop

 

http://www.passatplus.de/umbauteile/was ... /index.htm

 

3B0 819 211

 

Helaas, hij is niet los verkrijgbaar. Dus een hele nieuwe bak erin. Prijs viel me reuze mee. Ongeveer 19 euro, ben andere prijzen gewend :lol:

Was eerst in Son die zeiden dat Den Bosch de pakking had, daar aangekomen bleek het die pakking om vuil tegen te houden te zijn :angry: . Het eerste wat door mijn hoofd ging, dju helemaal voor niks in de Golf dat eind gereden. Maar deze magazijnmeester had zijn bestelnivo/serie goed ingesteld :thumb: . Hij had maar liefst 3 bakken op voorraad.

Dus met een goed gevoel naar huis, want vanmiddag kan de Passat weer de weg op, en een bui is dan geen probleem :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gootje moet onder de parafaan zitten zodat het water dat van de parafaan afstroomt niet in je interieurfilter loopt. Dit gootje zit geklikt op het interieurfilterhouder

 

:embarassed::embarassed:

Uhh, wat is een parafaan ?

 

En kan iemand mij svp vertellen waar en hoe ik de bekleding aan de passagierskant kan loshalen ?

en waar ik dan de schakelbox kan vinden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De parafaan is de zwarte lijst onderaan de voorruit. De bekleding van de passagierskant is vrij eenvoudig te verwijderen. Aan de onderkant van de bekleding zittten dacht ik 2 torxschroeven. Dan moet je het plaatje van de deurgreep loshalen, voorzichtig met een schroevendraaier ertussen en de 2 kruiskopschroeven losdraaien. Vervolgens zit de bekleding nog vast met drukkers. Vanaf de onderkant voorzichtig lostrekken en langzaam naar boven toe werken. Vervolgens de bekleding bij het raam loswippen, werkt bij mij het eenvoudigs met raam open, dan alle stekkers los en kabel om de deur te openen en het lampje onderaan de deur niet vergeten.

 

En voila hij is los.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De parafaan is de zwarte lijst onderaan de voorruit. De bekleding van de passagierskant is vrij eenvoudig te verwijderen. Aan de onderkant van de bekleding zittten dacht ik 2 torxschroeven. Dan moet je het plaatje van de deurgreep loshalen, voorzichtig met een schroevendraaier ertussen en de 2 kruiskopschroeven losdraaien. Vervolgens zit de bekleding nog vast met drukkers. Vanaf de onderkant voorzichtig lostrekken en langzaam naar boven toe werken. Vervolgens de bekleding bij het raam loswippen, werkt bij mij het eenvoudigs met raam open, dan alle stekkers los en kabel om de deur te openen en het lampje onderaan de deur niet vergeten.

En voila hij is los.

 

Dank. Maar ik geloof dat mijn bekledingsvraag niet correct is:

Computer van de automaat zit in een zwarte doos onder de vloerbedekking aan de bijrijderszijde.

Dus het gaat over de vloerbedekking. Maar ik kan me niet zo goed voorstelln dat de bewuste box onder de vloermat zit. Dan zou je hem toch voelen ?

Wat ik nu zo zie is dat dde bekleding onder de middenconsole, zijpanelen en deurdorpel zit. Moet dit dan allemaal los gemaakt worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens passatplus is die rubber ring los te koop

 

http://www.passatplus.de/umbauteile/was ... /index.htm

 

3B0 819 211

 

Helaas, hij is niet los verkrijgbaar. Dus een hele nieuwe bak erin. Prijs viel me reuze mee. Ongeveer 19 euro, ben andere prijzen gewend :lol:

Was eerst in Son die zeiden dat Den Bosch de pakking had, daar aangekomen bleek het die pakking om vuil tegen te houden te zijn :angry: . Het eerste wat door mijn hoofd ging, dju helemaal voor niks in de Golf dat eind gereden. Maar deze magazijnmeester had zijn bestelnivo/serie goed ingesteld :thumb: . Hij had maar liefst 3 bakken op voorraad.

Dus met een goed gevoel naar huis, want vanmiddag kan de Passat weer de weg op, en een bui is dan geen probleem :mrgreen:

 

komt allemaal goed zo te horen.

ps : 2 onderdelen heb ik in 2010 laten vervangen zie ik net:

3B1 819 640 A (Filterhuis) en (dichtset) . totaal Eur 35,05

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt allemaal goed zo te horen.

ps : 2 onderdelen heb ik in 2010 laten vervangen zie ik net:

3B1 819 640 A (Filterhuis) en (dichtset) . totaal Eur 35,05

 

Is idd allemaal goedgekomen. Passat is weer dicht en vrouwlief is er mee weg om nog een boodschapje te doen.

Laat de regen maar komen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden