Ga naar inhoud

Aanschaf DAP500 + vraag


vwdimipassat

Aanbevolen berichten

Halle mede jeukers

 

Ik overweeg om een DAP500 aan te schaffen.

Bij carclean hebben ze een mooie set prijs voor 185 euro moet ik alleen nog afplak tape en een wax bij bestellen.

Nu hoor ik dat VAG lak erg hard is kom ik dan wel goed uit met de set die ik wil bestellen?

En kan ik ook een natuurstenen aanrechtblad er mee behandelen??

 

Gaat om de volgende set

 

http://www.carclean.nl/product/Polishin ... 01597.aspx

 

Groet Dimitri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kun je met dit set aardig uit de voeten.

Voorbeelden heb ik niet, maar gezien de pads die erbij zitten moet het goed komen.

 

Het zit hem meer in welk polijst spul en wax ga je gebruiken. Maar ook die is bij carclean goed te bestellen.

 

Misschien zijn er mensen op het forum die er wel voorbeelden van kunnen noemen. Of misschien met andere machine

hun auto polijsten.

 

Ik zou zelf voor het zelfde set gegaan zijn, maar vond het nogal te duur. Dus ben er vanaf gestapt.

De auto alleen gewassen met MBFactor en het reseultaat was voor mij al goed genoeg.

 

Succes met de keuze maken en poetst ze.

 

groet Ad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je deze set koopt met een blik M16 erbij heb je een mooie starterset voor een nette prijs. Ik heb zelf ook een DAP 500 en op de zwarte lak van de Passat werkt deze prima hoor!

 

(afplaktape koop ik altijd bij de Action, dat is stukken goedkoper)

 

Ik heb goede ervaringen met Carclean, maar sinds ik www.shinearama.co.uk heb ontdekt koop ik daar al mn spullen, dat scheelt een boel €, misschien een tip voor als je je collectie nog uit wil gaan breiden (en geloof me, dat gebeurt vanzelf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede tip afplak tape van de action is zeker goedkoper.

Blik M16 doe je daar lang mee??

 

Je kunt er aan het eind van je leven nog je kist mee waxen als je de 100 haalt. :mrgreen:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel dun aanbrengen en zeker niet te lang wachten met uitpoetsen, verder een uitstekende wax!

Link naar reactie
Delen op andere sites

sluit me aan bij thijs en rolf. mooie set waar je veel plezier van zult hebben. sommige middelen zijn idd goedkoper bij shinearama en action dus shoppen loont zeker. bij carclean zullen ze je naar de middelen verwijzen die ze zelf exclusie hebben, maar smartwax en menzerna hebben ook prima polijst middelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden