Ga naar inhoud
  • 0

interieurverlichting doet het NIET


ChromPassat

Vraag

Hallooo..

 

Ik wou mijn lampje omwisselen in het Interieurverlichting tot mijn verbaazing raakte ik met de schroevendraaier de 2 contacten.. ik hoorde een tikje in de buurt van de zekeringen.. toen ik de auto af wou sluiten (afstandsbediening) branden alleen de knipperlichten maar gaat niet op slot alleen met de sleutel.. en de verlichting doet het ook niet van binnen.. ik heb alle zekeringen nagekeken alles is prima.. ligt het aan een RELAIS of iets... ???????????

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Humm... weet je 100% zeker dat alle zekeringen goed zijn...

Ik heb namelijk al eens gehad dat een zekering op het oog goed leek te zijn maar met de meter erop toch kapot was...

 

Als je sluiting over een relais maakt klappert ie vaak eerst voordat ie stuk gaat...

Het zou natuurlijk kunnen dat je een spoeltje van het relais gesloopt hebt al denk ik toch echt dat je het bij de zekeringen moet zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

maarjah ik heb ALLE zekeringen omstebuurt eruit getrokken en alle waren nog goed heb trouwens niet gemeten... K hoorde op dat moment wel iets Klapperen (a 2 sec) dus nu werkt de Binnenverlichting niet,afstandsbediening (deurvergrendeling)..

 

Heb wel een Relais (zilvere) eruitgetrokken en de klemmetjes waren wel ZWART een relais met het nummer 370 erop.. (40A) betekent het dat die kapot is ????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden