alaskabear Geplaatst 5 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 5 mei, 2011 Beste mensen, Eindelijk is het dan zover. Na 5 jaar en 120.000 km. trouwe dienst zijn de kosten om door de keuring te komen voor de Passat van mijn vrouw te hoog. De teller staat inmiddels op een ruime 240.000 km. Er moeten voor nieuwe wiellagers op, 4 nieuwe banden, de uitlaat is meer een soort van blokfluit en de motoren van de koplampverstelling zijn stuk. Hoog tijd om deze trouwe koets uit 1999 in te ruilen voor iets nieuwer. Zij heeft haar oog laten vallen op weer een Passat, maar dan uit 2004, met een 2 liter 20 kleppen motor. Morgen gaan we een proefrit maken. Nu even een vraagje aan de experts ; waar dienen wij bij deze auto op te letten qua kwaaltjes, de teller staat bij deze wagen op 90.000. Bij aflevering, als het doorgaat, krijgt hij een grote beurt. Weet iemand of het dan ook tijd is voor vervanging van de getanderiem ??? Weet iemand toevallig ook of de kleine embleempjes die op de klapsleutel zitten los te krijgen (hahahah te kopen natuurlijk) zijn ?? Alvast vriendelijk dank voor alle tips. Benjamin. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
steve Geplaatst 5 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 5 mei, 2011 bij mijn weten miet de getande riem op 90000km gedaan worden (180000,270000 enz) of vergis ik mij en gewoon een nieuw kapje kopen man 6.95 heb je al een nieuw es kijken bij grote shoptopic Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Upseel Geplaatst 5 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 5 mei, 2011 De 2.0 20v schijnt wel een slokje olie te lusten, en kijk anders ook even in dit topic: http://www.vwpassat.nl/... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
35iB4 Geplaatst 5 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 5 mei, 2011 Als je de wagen koopt laat meteen de ditributieriem vervangen. De 2.0ltr lust wel iets, heb er zelf ook een, maar het is een heerlijke motor erg soepel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nitro68 Geplaatst 6 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 6 mei, 2011 Weet iemand toevallig ook of de kleine embleempjes die op de klapsleutel zitten los te krijgen (hahahah te kopen natuurlijk) zijn ?? Alvast vriendelijk dank voor alle tips. Benjamin. Zoek maar eens op ebay.de Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Robin Geplaatst 6 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 6 mei, 2011 kleine logootjes voor op de klapsleutels zijn ook gewoon te bestellen bij de dealer. zit alleen geen dubbelzijdig tape o.i.d. bij.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
alaskabear Geplaatst 6 mei, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 mei, 2011 De Passat gaat het worden hoor. Auto rijdt als een trein. Moet een grote beurt hebben. Volgens de dealer (VW) hoeft de riem pas na 120.000 te worden gecontroleerd en eventueel te worden vervangen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 6 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 6 mei, 2011 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sander1.9TDI Geplaatst 6 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 6 mei, 2011 Proficiat dan maar! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
antonio Geplaatst 6 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 6 mei, 2011 Wij wachten op de foto's. En proficiat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
alaskabear Geplaatst 22 mei, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 mei, 2011 De auto is nu een week in gebruik. Brandstofverbruik valt ons erg mee, hij is zelfs iets zuiniger dan de vorige Passat. Een fijne motor, loopt als een zonnetje. Keurig afgeleverd door de dealer, de firma Kamsteeg in Voorschoten. Niets dan lof voor de auto en de dealer. Prima ervaring Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nard Geplaatst 22 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 22 mei, 2011 Pica? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten