Ga naar inhoud

achterlip bumper passat variant 3BG


golf16v

Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

maar van welke passat moet ik vragen bij de dealer?

 

moet dus zo een onderlip zijn met een knik in (en zonder PDC , zonder uitlaatuitsparing)

 

Die onderspoiler die jij wilt is gemaakt voor pdc sensoren, dus er zitten altijd gaten in. Die knik is gemaakt om de senoren recht te houden.

 

Bij deze :

 

3B9 807 434 B41 Spoiler 4-6 Zyl. met PDC

3B9 807 434 A B41 Spoiler W8 met PDC ( met uitsparing uitlaat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

maar van welke passat moet ik vragen bij de dealer?

 

moet dus zo een onderlip zijn met een knik in (en zonder PDC , zonder uitlaatuitsparing)

 

Die onderspoiler die jij wilt is gemaakt voor pdc sensoren, dus er zitten altijd gaten in. Die knik is gemaakt om de senoren recht te houden.

 

Bij deze :

 

3B9 807 434 B41 Spoiler 4-6 Zyl. met PDC

3B9 807 434 A B41 Spoiler W8 met PDC ( met uitsparing uitlaat)

 

dacht ook a dat die knik misschien zo was voor sensoren (was bij golf 4 ook zo)

 

maar als ik die nu bestel, zijn die gaten nog dicht of zijn die al opengemaakt

 

groeten

wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Impagnat,

 

Weet je ook toevallig wat zo'n bumper kost en of hij makkelijk te monteren is??? Passen er ook andere setjes pdc in de bumper??

 

Hoi.

 

Als ik me niet vergis kost hij rond de € 70,00 en het is heel makkelijk te monteren.

 

Er passen zeker andere sensoren in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nog een overbodige vraag, maar is de onderlip ook verkrijgbaar met alleen een uitlaat uitsparing aan de linkerkant ???????

 

Hoi.

 

Nee dat bestaat niet.. Ik heb die uitsparing zelf gemaakt..

 

en wederom moet ik zeggen dat je dat rete strak gedaan hebt en wat een perfecte uitlaat, echt mijn smaak 8) 8) 8) 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nu ben ik er niet zeker van, maar volgens mij zijn de laatste 3BG's Passat's allemaal met zo'n onderspoiler geleverd en dus ook zonder PDC. Maar zoals gezegd ik ben er niet zeker van, maar volgens mij heb ik zel wel eens gezien zonder PDC gaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ben ik er niet zeker van, maar volgens mij zijn de laatste 3BG's Passat's allemaal met zo'n onderspoiler geleverd en dus ook zonder PDC. Maar zoals gezegd ik ben er niet zeker van, maar volgens mij heb ik zel wel eens gezien zonder PDC gaten.

 

Nee hoor, alleen diegene met het lipje hebben pdc en diegene met pdc hebben het lipje, 100% zeker (geldt alleen voor de variant uiteraard).

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals je zegt: "Nu ben ik er niet zeker van, maar volgens mij zijn de laatste 3BG's Passat's allemaal met zo'n onderspoiler geleverd en dus ook zonder PDC. Maar zoals gezegd ik ben er niet zeker van, maar volgens mij heb ik zel wel eens gezien zonder PDC gaten."

 

Allemaal geleverd, en wel eens gezien zonder. dat is nogal een verschil (als we dan toch op de kleintjes gaan letten).

 

Maar laten we het nou leuk houden, ik zei toch dat het niet aanvallend bedoelt was. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal geleverd, en wel eens gezien zonder. dat is nogal een verschil (als we dan toch op de kleintjes gaan letten).

 

Maar laten we het nou leuk houden, ik zei toch dat het niet aanvallend bedoelt was. :D

 

Tjonge wat wil je nou? Je kunt niet eens lezen. Je quote namelijk verkeerd.

 

Ik schreef dat de laatste versie met de spoiler was geleverd, met het knikje dus, maar dat ik meen ze ook gezien te hebben zonder de pdc-gaten. Dus wel met het knikje, niet met de gaten

 

Maar zoals gezegd hier ben ik niet zeker van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

B5TDI,rustig man,Micky valt je er niet op aan[ik ook niet]

Als je er zeker van wil zijn,vraag het aan de dealer,die is de enige die er echt een antwoord op kan geven,gezien jij ze weleens heb gezien.

 

NOTE*

Het ''vervelende'' aan een forum is dat het geschreven woord vaak behoorlijk verkeerd opgevat kan worden,terwijl het niet zo bedoeld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de topic-starter beter zelf even naar de dealer kan gaan om dit te checken aangezien hij zo'n spoiler wil en niet ik.

 

Het maakt mij niet uit of er nou wel of geen gaten in zitten. Gelukkig heb ik er zelf een met de gaten en de bijbehorende sensoren. Werkt toch wel fijn zo'n PDC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden