Ga naar inhoud
  • 0

20 inch of meer


Foeke_058

Vraag

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

denk het wel, maar is het niet slimmer om een set wielen te nemen die "nieuwer" zijn? De S8's zijn natuurlijk alweer een aantal jaartjes oud. Dat zou hetzelfde zijn als de RS6 onder de B7....

 

Ik weet niet welk type velg in 20" te krijgen is, dat zal OEM idd van een touareg of q7 zijn. Van imitatie weet ik het ook niet, maar daar zullen de mogelijkheden groter zijn.

 

www.topwheels.nu staan heel wat aardige velgen op. Deze zijn van TAM. Ze zeggen Duits fabrikaat, maar uiteindelijk wordt alles in Azie gemaakt. Wel de enige met TUV papieren dus dat zegt wel iets over de kwaliteit.

 

Kan altijd voor je navragen of TAM 20" wielen maakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
denk het wel, maar is het niet slimmer om een set wielen te nemen die "nieuwer" zijn? De S8's zijn natuurlijk alweer een aantal jaartjes oud. Dat zou hetzelfde zijn als de RS6 onder de B7....

 

 

No offence maar dit is echt een rare uitspraak hoor, wat is er mis met een rs6 velg op een B7??

Je moet gewoon een velg kopen die jij mooi vind..

 

Ook hard oppassen met replicas in hele grote maten zoals bv 20"

 

daar de velg toch een stuk minder sterk is dan bv de originele, de oem velgen bij vw-audi zijn bijna altijd gesmeed, toch zeker de 20", en zijn echt wel een pak sterker dan de neppers..

 

En hierom moet dan nog een laagprofielband, en de kans op scheuren of vervorming van de velg vergroot nog eens..

En nee is niet uit mijn duim gezogen, heb dit al meermaals gezien en gehoord van mijn bandendealer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoezo rare uitspraak? Is MIJN mening. Net als het JOUW mening is dat je wielen moet kopen die jezelf mooi vindt? Natuurlijk is dat zo, maar ik vind de oude RS6 wielen niet bij de B7 passen. Jij blijkbaar wel. Beide MENINGEN! :lol:

 

Bovendien maakt TAM ook OEM wielen, dan wel niet voor VW, maar zegt wel iets (nee, niet voor Dacia :wink:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Rs6 rules :P:P Ook onder b7.. Jaaa :x En nu ontopic, ik vind 21 inch wel groot... Vwet man succes, dat zijn me toch een stel joepel hoepels. Heel benieuwd hoe dit gaat staan..En idd wel wijs eerst een stel velgen en banden en daar de verlaging op aan te passen, hast oer nei tocht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

waar is den tijd heen dat ik stond te pronken bij mijn 16 inch sportvelgen , en iedereen maar kwijlen met hun 13 er kes

21 ers is te , daar kom je nog van trug als je het prijs kaartje ziet en als je er 2000 km op gereden hebt

grz guy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik hoef jou helemaal niet WILD te zien :lol:

 

Maar TAM is volgens mij zo slecht nog niet, maar daar kom ik eind maart vanzelf achter met m'n 19" Lugano look wielen. Als het echt bagger is, verkoop ik ze weer op MP tegen een veel te hoge prijs :wink:

 

Denk idd wel dat als je 20" wielen onder je auto neemt met minimaal rubber, het comfort erg ver te zoeken is. 40mm koni's met 18" gaat perfect. Ben benieuwd hoe de 19" zullen aanvoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daarom staat er ook: 'word ik'. Da's dus van mij! Da's toch een mooi goed, een eigen mening mogen hebben... :wink:

 

Ik heb 'ns een setje blank gepolijste velgen gezien van Tam na 1 seizoen: ging overal oxideren. Garantie? Nope. Coulance? Een klein beetje na veel vijven en zessen...De berijder had volgens de leverancier tegen de stoep gezeten. Tuurlijk, zelfs bij de wielmoeren zat overal oxidatie. Moet je wel heel goed kunnen sturen om op alle 4 de velgen dergelijke schade te rijden. Hoge stoepjes... :mrgreen:

 

Dan hou ik 't voor gezien...Mss hadden deze velgen een productiefout, maar vond de 'oplossing' ver van netjes! Had gewoon een flinke vent geweest en het setje vervangen! Komt dus alleen maar voort uit een gebruikerservaring.

 

Neemt niet weg dat ik de rest van de collectie niet ken, kunnen dus zo maar goede velgen zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hmmmmz, hoop niet dit gezeik te hebben met mijn wielen. Aan de andere kant. Zo'n setje is niet heel duur en er is zo een velg bijgekocht. Heb eigenlijk de keuze voor imitatie gemaakt omdat ik op e.o.a. duistere manier heel erge stoeprand schade op mijn Samarkands heb.... Nu is mij duidelijk waarom...M'n vriendin ramde afgelopen zaterdag ook een stoepje en je hoorde de banden/wielen "knarsen"..... Ik begon mij al af te vragen waar dit vandaan kwam....

 

Je begint jezelf toch af te vragen hoe dit allemaal kan. Toen ik haar vroeg of ze dat gemerkt had zei ze;" ja, maar dat hat ik je ook wel gezegd hoor" :D

 

Daar "word ik" niet vrolijk van :wohow:

 

EDIT; DAT HAD IK JE OOK WEL GEZEGD HOOR...

Haal regelmatig "d"'s en "t"'s door elkaar, maar dit slaat alles :wohow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ben ook op dit moment bezig met 19'' en ik vind dat ook erg groot 9x19 et 35 passt alleen met 235/35R19 is het maximum anders komen hun veel te veel uit de wielkasten luren ...... :mrgreen

post-11918-1423825618,8812_thumb.jpg.jpg]

 

 

 

 

:shock::shock::shock: veel te breed schreuwen mijn collegas hahaha en ze hadden gelijk :cry:post-11918-1423825618,6468_thumb.jpg.jpg]

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden