Ga naar inhoud
  • 0

Centrale deurvergrendeling en raamknopje


Anno

Vraag

Hallo,

 

Ik heb een volkswagen passat variant uit 1999 diesel. Er staat inmiddels 480000 km op de teller.

 

Nu werkt al een tijdje, een jaar of 2 de centrale deurvergrendeling niet goed meer en het raamknopje van de bestuurders deur.

 

Het knopje van het raam reageert nauwelijks meer op de eerste stand, doe ik hem naar beneden dan gaat het raam omhoog etc.

 

De centrale deurvergrendeling doet het prima als ik de deur van de bijrijder gebruik om de auto op slot te doen maar het slot van de bestuurders deur wil alleen mechanische. En als het bijv. droger en of warmer weer is dan kan hij het ineens wel weer doen, dus dan wel en dan niet. Er is al een nieuw slot in geplaatst maar had geen effect.

 

Nu heb ik op deze site een gebruiksaanwijzing gevonden hoe het slot er uit te halen, maar voor ik überhoud begin wil ik graag weten of het aan het slot ligt of dat het ergens anders aan kan liggen?

 

Ik ben handig maar auto's is niet mijn hobby. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zowat elk probleem is weer anders. Mijn auto heeft bijv. 480000 km gelopen is groen, is overgekocht van mijn oude garagehouder.

 

Zat dingen zijn er anders. Ik ben geen technische als het aankomt op auto's dus vraag ik een hele normale vraag Heb ik het goed!!!!!

 

De bakker zegt toch ook niet als ik aan hem vraag wat er in zijn brood zit, 'dat weten al zoveel mensen"!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zowat elk probleem is weer anders. Mijn auto heeft bijv. 480000 km gelopen is groen, is overgekocht van mijn oude garagehouder.

 

Zat dingen zijn er anders. Ik ben geen technische als het aankomt op auto's dus vraag ik een hele normale vraag Heb ik het goed!!!!!

 

De bakker zegt toch ook niet als ik aan hem vraag wat er in zijn brood zit, 'dat weten al zoveel mensen"!?

 

Dat laatste klopt inderdaad, maar de bakker heeft dan ook geen mooie "Zoeken" knop in zn winkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het was ook geen aanval, maar een beetje zoeken levert veel op. Er zijn ook ECHT tig topics over. Ik kan het weten, want ik heb ook problemen ermee. Dat jouwe 480.000km heeft gereden en groen is maakt het misschien toch wel anders.

 

Zowat elk probleem is weer anders. Mijn auto heeft bijv. 480000 km gelopen is groen, is overgekocht van mijn oude garagehouder.

 

Zat dingen zijn er anders. Ik ben geen technische als het aankomt op auto's dus vraag ik een hele normale vraag Heb ik het goed!!!!!

 

De bakker zegt toch ook niet als ik aan hem vraag wat er in zijn brood zit, 'dat weten al zoveel mensen"!?

 

Dat laatste klopt inderdaad, maar de bakker heeft dan ook geen mooie "Zoeken" knop in zn winkel.

 

 

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niet eens de zoekfunctie gebruikt, maar alleen al op de eerste pagina over de electronica in een 3B(G). Heb het niet doorgelezen, dus weet niet welke geheel relevant zijn.

 

Bovendien wordt het op prijs gesteld als je je eerst even voorstelt in het daarvoor bestemde thread.

 

Topic 1

Topic 1

Topic 1

Topic 1

Topic 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden