Ga naar inhoud
  • 0

vaag knipperlicht probleem 3C


wulfke

Vraag

Heren,

 

Ik heb sinds ik de rechtse koplamp defect heb gehad heb ik zo nu en dan een melding dat er een lamp defect is.

Tussen de klokken komt een melding van "rear right turning light defective" .

Als ik dan eens rechts knipper gaat de knipper normaal knipperen (zowel vooraan, in de spiegel als achteraan)

Na 2 keer normaal knipperen gaat het knippersignaal ineens in de teller sneller knipperen (net zoals je echt een knipperlicht defect zou hebben) maar de knipperlichten zelf blijven op dezelfde frequentie knipperen (normale frequentie).

Als ik dan de knipperhendel terug in de 0 stand zet gaat het "lamp defect" icoontje uit en is alles terug normaal, ook als ik mijn rit verder zet heb ik geen problemen meer met richting aanwijzen.

Soms gaan er verschillende dagen voorbij zonder problemen. Zo nu en dan eens doet zich dit probleem hem voor.

Als het probleem zicht voordoet dan is dit altijd bij het opstarten van de wagen, nooit eens tijdens het rijden of dergelijke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
iets met een relais dan waarschijnlijk? Ken het probleem van sneller knipperende richting aanwijzers van een kapot lampje dat ik ooit gehad heb. De relais schakelt sneller doordat de spanning van de 2 lampjes geschakeld worden ipv 1.. (in mijn beste electro taal...)

 

Ik weet ook dat wanneer er een lamp defect is de overige nog werkende knipperlichten sneller gaan knipperen.

Bij mij is dit het geval niet. Het signaal dat je hoort in de tacho als je richting aanwijst gaat sneller, maar de knipperlichten zelf gaan niet sneller knipperen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ja, ff bij guy langsgaan denk ik.. al is het maar om te testen...

 

Ik ga de 19de feb. eens bij Guyke op bezoek op de Guyke mod dag. Dan heb ik Guyke en Dreke ineens samen, dus moet wel op te lossen zijn dan hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden