Ga naar inhoud

styling na chip


blastaway

Aanbevolen berichten

Zijn er hier meer mensen verslaafd aan hun Passat? :D

Ik blijf maar kopen en nu de chip een tijdje erin zit ga ik wer verder met de buitenkant.

ebay.de is echt mijn vriend... Ik bied op alles wat los en vastzit en win alsmaar...

Nu weer een chromen omlijsting voor de gril voor 20 euri en chromen highline strips voor 23,98 euro!

 

De aerotwins voor en achter zitten er een week op en bevallen ook prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en chromen highline strips voor 23,98 euro!

 

En Voila .... Weer iemand opgelicht hahaha.

 

Ze zetten bij die advertenties de originele strips voor een highline, maar dat zijn het dus niet. De originele chrome strips vallen IN de stootstrips, dus als je die zou willen moet je ook highline stootstrips hebben.

 

Het artikel wat jij gekocht hebt (denk ik), is gewoon een rol chrome strips.

Heb hier vaker van gehoord dat mensen zo de fout in gaan.

 

en eerlijk is eerlijk, als je denkt dat je een product wat zo'n 400 euro kost bij de dealer voor 24 euries op ebay kan kopen, dan ben je ook best een beetje naïef. (niet lullig bedoeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ blastaway, heb je een link of een foto? als je zoiets hebt van "nope anders doen 1 van jullie ook bieden"je kan ook een PrintScreen maken met de toetscombinatie Alt+Print Scrn en dan plakken (Ctrl + V) in een Paintbestandje, dan kan je gewoon de link er weg halen.

Zie maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ook van mening ben dat het gewoon chroomstrips zijn.

Bijvoorbeeld wat je ook bij elke tuning shop zou moeten krijgen.

Alleen misschien wel al opmaat geknipt/gesneden.

Laat ons maar horen of we gelijk hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden