Ga naar inhoud

Passat Foto's


Raffie

Aanbevolen berichten

Hallo Lezers,

 

Ik mis eigenlijk 1 hele pagina met van elk lid, 1 foto van zijn auto.

Wel zijn er albums, maar geen lijst met allemaal foto's en de naam vd schrijver/bezoeker eronder.

 

Is er een mogelijkheid dit te doen op deze site ?

Mocht dit niet lukken kan ik wel een page maken op de site.

 

Ik heb al een mini voorbeeld gemaakt, hoe ik het zou gaan doen, er zijn dan 2 opties.

 

Maar misschien is er al iets op deze site, waar je snel kan klikken wie welke auto heeft.

 

Ik hoor het wel wat men ervan vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HTML-pagina's had ik een tijdje terug ook al een keer voorgesteld aan René, ook voor de Howtow's, hij vondt alleen dat het te bewerkelijk zou worden en wat natuurlijk het grootste mankement is, is dat alleen mensen met html kennis een pagina kunnen maken.

 

Ik stelde zelf voor(als webdesigner) om de how to pagina te maken, dus alle techinsche dingen in 1 stijl te maken met foto's etc. evt zelfs alles in PDF en dan op de site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mrc is idd bezig met een systeem waarbij je een foto van je auto in je profiel kunt plaatsen.

 

In het fotoalbum staan alle passat's met naam erbij (van een ieder die het geupload heeft):

http://www.vwpassat.nl/modules.php?name ... mine&cat=3

 

Ik waardeer je inititiatief! Alleen volgens mij is er dus al zo'n dergelijk systeem? Of wordt dit anders dan het hierboven genoemde fotoalbum..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar.. Maar ik vind het minder overzichtelijk... Misschien als alleen de nicknames bij de foto's neergezet worden, dat het overzichtelijker is.

Dus "mijn passat..." etc etc weg laten.. Ook de verhaaltjes mogen van mij wel weg als je in het overzicht zit. (De comments zijn bij sommige thema's slecht te lezen en dat maakt het wat rommelig/onoverzichtelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden