Ga naar inhoud
  • 0

Winterbanden leverbaar!


Passat-Fanaat

Vraag

Beste VW-vrienden,

 

Ik heb mijn winterbanden in Duitsland gekocht. Vandaag zijn er weer voor vier auto's winterbanden met velg geleverd.

De prijzen zijn concurrerend. Er wordt geleverd zonder velgen, met stalen velgen (Alcar) of met lichtmetalen velgen (bijvoorbeeld Dezent RE). De winterbanden waren deze keer alle Hankook W440.

 

En het belangrijkst: Er wordt geleverd!

 

Vanaf vier auto's met vier winterbanden is het economisch om ze naar Nederland te laten komen.

Mocht je belangstelling hebben, mail dan even naar winterbandenVW@hotmail.nl met de volgende gegevens:

- Bandenmaat (bijv. 205/65 R16 91T)

- Autotype en bouwjaar

- Gewenste winterbanden

- Velg (geen / stalen velg / lichtmetalen velg)

Ik kan dan een totaalprijs geven.

 

groet,

 

Jeroen 'Passat-Fanaat'

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wij verkopen op het werk zelf winterbanden en ik kan je zeggen, die dingen zijn, inkoop, op tijd van een maand 2x zo duur geworden. Sommige leveranciers vragen zelfs meer dan bruto! We halen ze zelfs vanuit Oostenrijk en Italie, hier in Nederland is niets meer te krijgen. Op dit moment is het pakken wat je pakken kan, je hebt geen merken meer te kiezen. Probleem is dat de fabrikanten, mits ze nu nog doorgaan met produceren van winterbanden, in het voorjaar achter lopen met de productie van zomerbanden en je het probleem van schaarste dus verschuift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had 2 winterbanden een paar weken geleden besteld bij Autobandenmarkt.nl Na betaling 3 dagen later in huis (conti ts 810). Schaarste?

Bij ons in de regio was er weinig tot niets meer te krijgen (merk was niet eens meer te kiezen.) en voor de hoofdprijs...

Idd vanaf Okt/Nov produceren ze weer zomerbanden (had ik ergens gelezen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden