Ga naar inhoud
  • 0

chiptuning probleempje ?


Kevin V.I.

Vraag

Ik heb mijn auto laten chippen bij atm chiptuning

ging vlotjes vooruit tot "ping" "emissions Workshop"

 

Ze hebben al een sensor veranderd met een half uur later hetzelfde probleem.

 

wat kan ik hiervoor dooen naar een betere chiptuning bedrijf gaan of terug reseten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Zou eerst de de auto uit laten lezen en kijken wat voor storingen er in zitten.

 

dat hebben ze al meerdere keren gedaan het blijft voor 1 weekje weg en dan kom het terug helaas

een vriend van me werkt bij cardoen en die heeft de fout gewist het zou iets zijn met een sensor

dus laten vervangen nog geen 2 u later geeft de BC alweer een probleem

terug gegaan hebben ze hem terug uitgelezen en terug dezelfde fout maar hij zij mij dat er nog een andere computer was die de fout beter kon weergeven. maar heb nog niet te tijd gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit probleem heb ik ook gehad en bleek een defecte koelwatertemperatuursensor te zijn. Dit onderdeel wilde nog wel eens stuk gaan en is vervangen door een nieuw type, herkenbaar aan de groene kleur. Trouwens bij mij ook na chippen, maar of het daar nou echt iets mee te maken had betwijfel ik.

 

Sensor is niet duur maar zit wel een beetje op een lastige plek en als je hem loshaalt loopt je blok zo ongeveer leeg :wink:

 

Onderdeelnummer 059 919 501A

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

1.9 Tdi 105Pk Bwj 2006

guy heeft me verteld dat het een SportLine is.

Maar ik ga terug naar de garage en ga de BC ressetten

als ik genoeg centjes heb gespaard ga ik in eens naar heinz chiptuning kost wel 270 euro maar dan is het wel naar mijn zin gedaan.

koppel kun je kiezen of meer pk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden