Ga naar inhoud
  • 0

druppellader


antonio

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ging over auto's die een tijd stilstaan. naast accu problemen kun je ook vierkante banden krijgen, vandaar mijn vraag.

 

al goed Chip, ik dacht aan de tijd dat ie niet op blokken stond, toen reed ik iedere week een stukkie. Bij wel op blokken hoeft dat dus niet, mooi. wel zo handig. kan ik de accu ook binnen bewaren ipv in de kou onder de carport.

 

toen ik de passat lang stil wilde zetten was ik ook van plan de accu er uit te halen ivm stroomverbruik, bij mijn stalling ging dat wel (hoefde niet op slot). Maar als je je alarm aan wilt laten dan moet je toch iets doen. Bijv. de druppellader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik werk heel veel met deze Cetek lader hij is er in twee groottes

de kleine de 3600 geloof ik is al goed

 

perfekte apperaten

 

 

Groetjes Jim

 

Hoi.

 

Ik heb gisteren de 3600 besteld ..

 

Zal wel goed komen :wink:

 

Ik heb de Ctek 3600 een half jaartje in bezit 8) , ik gebruik hem voor de BMW omdat die ook veel binnen stil staat, het is een perfecte lader en het voordeel is dat je het kleine kabeltje met stekker onder de kap of waar dan ook monteert en je hoeft dan alleen de lader eraan te stekkeren, niets geen gedoe met de accu polen.

 

Ohw ja en als je de auto aan de lader hebt, raad ik je aan om even wat aan je stuur te hangen zodat je niet vergeet dat ie aan de lader staat, en zo weg rijd, zou jammer van je kabeltje zijn :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden