antonio Geplaatst 22 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 22 oktober, 2006 Aangezien ik de passat heel weinig gebruik ben ik op zoek naar een druppellader voor de accu. Heeft iemand hier verstand van, is het schadelijk voor de accu enz??? Bepaald merk lader? Alvast bedankt!
0 Wiekolino Geplaatst 22 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 22 oktober, 2006 Een bedrijf gespecialiteerd in acculaders http://www.proostenelectronics.nl/
0 antonio Geplaatst 22 oktober, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 oktober, 2006 Een bedrijf gespecialiteerd in acculaders http://www.proostenelectronics.nl/ Dankje Wiek
0 ChromPassat Geplaatst 22 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 22 oktober, 2006 @ antonio.. op het werk gebruiken wij ook alleen maar druppelladers, ze laden wel heel langzaam maar verder super. de accu klemen hoeven NIET los enz.. k zal morgen eens spieken wat voor merk ze zijn.
0 antonio Geplaatst 22 oktober, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 oktober, 2006 @ antonio.. op het werk gebruiken wij ook alleen maar druppelladers, ze laden wel heel langzaam maar verder super.de accu klemen hoeven NIET los enz.. k zal morgen eens spieken wat voor merk ze zijn. Bedankt Senad
0 antonio Geplaatst 22 oktober, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 oktober, 2006 Mijn oog is gevallen op deze druppellader: http://www.onderhoudslader.nl/producten ... cat=Auto's Kent iemand dit artikel?
0 passatvw Geplaatst 22 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 22 oktober, 2006 Ow jaa die ken ik wel, zijn goeie druppelladers, niets mis mee.
0 V5 Geplaatst 23 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 Aangezien ik de passat heel weinig gebruik ben ik op zoek naar een druppellader voor de accu. Zo weinig dat ie met een lege accu komt te staan ? Dat is wel heel erg weinig....
0 Vdub Geplaatst 23 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 tja.... hij is erg zuinig... de auto komt alleen met lange ritten buiten.. en als het regent gaat ie met de fiets
0 antonio Geplaatst 23 oktober, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 als het regent gaat ie met de fiets Of met de puntoooo
0 V5 Geplaatst 23 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 tja.... hij is erg zuinig... de auto komt alleen met lange ritten buiten.. En dan valt er op vakantie ineens een boom op.. Of wat was het ook al weer..
0 18T Geplaatst 23 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 Hoe zit dat met de banden. Bij (erg lange) stilstand worden ze minder rond. En dat geeft gerammel bij weer in gebruik nemen. Na een flink aantal km's gaat het vaak wel beter maar goed is het niet natuurlijk. Heb het hier niet over de passat die (ietsjes) stroom verbruikt tijdens het stilstaan maar over een auto zonder al die electronica. Hoe prepareer je een auto voor lange (maand of vijf) stilstand?
0 Jee13 Geplaatst 23 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 deze komt vanaf 30-10 in aanbieding http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c. ... druppelaar is dit wat ?? gr Jee
0 antonio Geplaatst 23 oktober, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 deze komt vanaf 30-10 in aanbieding http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c. ... druppelaar is dit wat ?? gr Jee Het is zeker wat.. Bedankt
0 Vdub Geplaatst 23 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 Antonio, moet je wel ff naar gelderland rijden.. in Brabant hebben ze geen Lidl met die aanbieding.
0 Jeteka Geplaatst 23 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 Hoe prepareer je een auto voor lange (maand of vijf) stilstand? Om een auto voor langere tijd te stallen kun je de volgende handelingen het beste uitvoeren: * De auto op blokken plaatsen, zodat de wielen vrijkomen van de grond * Of de wielen demonteren en de wagen op assteunen oid plaatsen * Accu ontkoppelen of een massa slot gebruiken * Aftanken dus met een volle tank wegzetten * Voor een nog langere tijd wegzetten: laat het blok vol met olie lopen
0 V5 Geplaatst 23 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 Antonio, moet je wel ff naar gelderland rijden.. in Brabant hebben ze geen Lidl met die aanbieding. Komt die vijfpitter in ieder geval weer eens een keer van stal..
0 SilverBullet Geplaatst 23 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 Kan je niet gewoon je accu pool los halen..
0 Dimitri-Turbo Geplaatst 23 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 Als je nooit rijdt hoef je hem ook niet te wassen en poetsen als die toch binnenstaat... lekker makkelijk! Ik houd mijn spagaat liever lekker losjes. Dimitri
0 18T Geplaatst 23 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 thanks Chip, zo kan ik de cabrio laten overwinteren. zet m wel op blokken, dan kan ik 'm toch nog af en toe laten draaien. Olie in de motor lijkt me een stapje te ver, als ik 'm twee keer per maand warmdraai. als er hier wel een Lidl zit met die dingen, wil ik 'm wel ff halen Antonio, laat maar weten.
0 ChromPassat Geplaatst 23 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 Met deze heb ik zeer goede ervaringen.. LBC 200 212-6 http://www.proostenelectronics.nl
0 antonio Geplaatst 23 oktober, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 Antonio, moet je wel ff naar gelderland rijden.. in Brabant hebben ze geen Lidl met die aanbieding. Dat meen je niet Zo erg is het niet, de auto rijdt wel ooit, maar niet vaak,een keer peer week ( om te wassen )
0 antonio Geplaatst 23 oktober, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 23 oktober, 2006 als er hier wel een Lidl zit met die dingen, wil ik 'm wel ff halen Antonio, laat maar weten. Jaaa graag Frank , een als het kan twee...
0 18T Geplaatst 24 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 24 oktober, 2006 twee? voor iedere Pool een? Dinsdag moete ik naar regio 1 dus dan pik ik ze wel op. PM maar even verder hierover. lekker handig die pagina met artikelen: alle regio's door elkaar
0 Jeteka Geplaatst 24 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 24 oktober, 2006 kan ik 'm toch nog af en toe laten draaien. En DAT is dus echt funest!!! NOOIT doen!!! Zet 'm warm aan de kant. Dus eerst een flink end rijden en dan pas in de stalling! Doe je dit niet, is je demper volgend voorjaar compleet weggerot... Laat een wagen tussentijds NOOIT draaien!
0 Volkswagen Geplaatst 24 oktober, 2006 Rapporteer Geplaatst 24 oktober, 2006 kan ik 'm toch nog af en toe laten draaien. En DAT is dus echt funest!!! NOOIT doen!!! Zet 'm warm aan de kant. Dus eerst een flink end rijden en dan pas in de stalling! Doe je dit niet, is je demper volgend voorjaar compleet weggerot... Laat een wagen tussentijds NOOIT draaien! Kan je wel doen, maar dan blijft er condens water in je uitlaat staan, waardoor je uitlaat begint te roesten. Wat je dan moet doen is meteen een stuk rijden.
Vraag
antonio
Aangezien ik de passat heel weinig gebruik
ben ik op zoek naar een druppellader voor de accu.
Heeft iemand hier verstand van, is het schadelijk voor de accu enz???
Bepaald merk lader?
Alvast bedankt!
40 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten