Ga naar inhoud

Water in de koffer


KVBUser

Aanbevolen berichten

Sinds enkele maanden heb ik bij regen last van water in de koffer. Wanneer ik de koffer dan open, loopt er water uit het kofferpaneel. Ik heb de rubbers al eens bekeken, maar op het eerste zicht zien deze er nog goed uit.

 

Heeft iemand dit al voorgehad ? Wat kan ik hieraan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit het water in de bekleding van de kofferklep bedoel je?

 

water kan van ver komen, mogelijk bijvoorbeeld van bij je antennevoet, daarlangs rond de achterruit en of naar binnen onder de bank door naar achter de voorstoel (zie andere post) of naar achteren naar dekofferbak

 

Nogal waterige Passat heb je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het water zit inderdaad in de kofferklep zelf. Door mijn klep te openen, loopt het water dan in mijn koffer vanuit de kofferklep. Dit is ook de enige plek waar ik last heb van water. Dus, geen water onder de bank of onder de voorstoelen.

 

Ik heb ook geen ruitenspruier om het achterraam, dus dit kan de oorzaak niet zijn. Het is enkel wanneer het geregend heeft, dus daar zal zeker de oorzaak te zoeken zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 years later...

Ik zie dat dit een oude thread is maar ik heb dus hetzelfde aan de hand.

Ik heb dus een 3bg hatchback 2001  dus geen ruitenwisser achter en geen ruitenwisser motor.

Ik verdenk zelf de kentekenverlichting..maar er komt eigenlijk teveel  water uit de kofferklep dat het eigenlijk niet kan dat het daaraan ligt.

Eerst uit het slot en naarmate je de klep verder open doet stroomt het water natuurlijk naar de scharnierkant..

Heeft iemand een tip.?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben inmiddels weer verder heb binnenbekleding verwijderd en erin gaan liggen met zaklamp.

Toen een emmer water er overheen. Niks te zien.

Uiteindelijk gevonden ..het was de rubberen afdichting van de kabeldoorvoer(links onder in klep)

Deze droog gemaakt en afgekit sindsdien loopt er geen water meer uit binnenbekleding als het een paar uurtjes geregend heeft.

 

Gr Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden