Ga naar inhoud

frankrs

Members+
  • Aantal items

    63
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

frankrs won de laatste dag op maart 11 2020

frankrs had de meest gelikete inhoud!

Over frankrs

  • Verjaardag 19-03-1970

Profile Information

  • Geslacht
    Male
  • Plaats
    Meijel
  • Naam
    Frank

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

frankrs's Achievements

12

Community reputatie

1

Community Answers

  1. Hallo Vincent, Mijn motor komt ook niet op temperatuur. Het is een 2.0 tdi passat van 2011 chassisnr. wvwzzz3c z ce055966 Is de omschrijving die u in pdf geplaatst heeft toepasbaar op mijn motor? Alvast bedankt Gr Frank
  2. De moer zat gelukkig alleen maar los. Maar het zou goed kunnen ja dat er een keer aan gewerkt is.
  3. Op de foto rechts van de moer Op de foto zie een groot metalen onderdeel wat door de moer vast gezet word op de schakelas. In de metalen onderdeel zit een soort u vorm waar een rechthoekig kunststof busje in schuift. Het kunststof busje is bevestigd op een metalen kogel zodat het kan bewegen. De metalen kogel met reactiearm staat weer in verbinding met de schakel kabel en dus met je pook. Hoop dat het iets duidelijker is. Ik zal de volgende keer wat foto 's maken
  4. Vandaag de buitenkant van de versnellingsbak bekeken. De bevestigingsmoer van de uitgaande schakelas van de versnellingsbak zat los. Deze terug vastgezet. Daarna het nw glijbusje willen vervangen maar de oude zat er niet meer op. Was gewoon weg. Nieuw glijbusje gemonteerd en alles ingevet. Bak schakeld weer als nieuw. Hoop dat hier in de toekomst andere mensen mee geholpen zijn. Bedankt voor jullie hulp
  5. Ik zal dit eerst gaan proberen ..om een soort van nul punt te krijgen. In een ander filmpje vervangen ze glijbussen van het schakelmechanisme die versleten zijn.
  6. Ik heb dit vandaag gevonden op youtube. Het zijn inderdaad een soort kabels.
  7. In de tweede versnelling schakelen vanuit stilstand is geen probleem.
  8. Hoi Barry Het is een vw passat B7 bouwjaar 2011 2.0 tdi handgeschakelde 6 bak Dit is wat er op de sticker van serviceboekje staat. Motorkb./ Getr.kb 100 kw M6F Eng. code/Trans. code CFF A NFU (U zou een V kunnen zijn) Gr Frank
  9. Hoi, Vandaag een andere auto gekocht met een probleem dat hij moeilijk in zijn eerste versnelling gaat. Zijn zesde versnelling gaat ook een klein beetje moeilijker. Auto rijd verder erg fijn geen lekkages en geen rare geluiden. Kan hier iets in versleten zijn of moet er iets afgesteld worden. Vriend van me dacht iets van een kabelmechanisme afstellen. Auto heeft 218.000 gelopen. (altijd netjes zijn beurten gehad) Alvast bedankt voor het meedenken. Gr Frank
  10. Even een update Ik heb het brandstoffilter vervangen hier zat geen olie bij. Daarna heb ik de tandempomp vervangen. Maar het mocht jammer genoeg niet baten. Hoogstwaarschijnlijk komt er diesel bij de olie via de verstuivers. Ik vind de auto nog steeds fijn rijden met zijn 670000 km op de teller maar ga nu op zoek naar een andere Passat. Ik ben op zoek naar een B7 station 2.0 TDI Hierbij wil ik jullie bedanken voor jullie hulp. Gr Frank
  11. Bedankt Remon Ik ken Carlon goed. Ik zal hem eens vragen. Gr Frank
  12. Hoi, Heb laatst olie ververst en ik denk iets teveel olie erin gedaan omdat oliepeil op peilstok teveel was. Ik ben het in de gaten aan het houden en het lijkt of het nog meer gestegen is. Komt het ooit voor dat er diesel via tandempomp bij de olie terecht komt? Alvast bedankt voor jullie hulp Gr Frank
  13. Hoi Worfje Olienivo sensor vervangen. Daarna is het een tijdje weg geweest en sinds een maand terug. Denk dat het de bekabeling is. Ik heb laatst met bekabeling bij connector gespeeld en toen was het weg. Moet dit nog repareren Gr Frank
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden