Ga naar inhoud

Xenon unit 3B


Lohran

Aanbevolen berichten

op marktplaats verkoopt iemand orgineel model koplampen voor 39 ofzo p.s. nieuw

 

Origineel model (dus immitatie) of echt origineel VW? En met lens?

 

Denk dat het hele forum heel graag een linkje wilt.. Aangezien ze bij VW zelf iets van 300 p.s. kosten geloof ik er weinig van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op marktplaats verkoopt iemand orgineel model koplampen voor 39 ofzo p.s. nieuw

 

Origineel model (dus immitatie) of echt origineel VW? En met lens?

 

Denk dat het hele forum heel graag een linkje wilt.. Aangezien ze bij VW zelf iets van 300 p.s. kosten geloof ik er weinig van.

 

ik heb me helaas wel 20 euro vergist maar is nog geen 300

http://link.marktplaats.nl/395693209

heb toen ook voor mijn audi 80 1 gekocht en deed het perfect

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit ik vanmidag me nieuwe koplamp te monteren is het er een met h1/h7 terwijl ik h1/h4 had moeten hebben .

dus heb ik hier nog een orgineel vw rechterkoplamp liggen van hella h1/h7 voor de liefhebber

weten julie nog aderesjes waar je koplampen kan bestellen voor een passat 3b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de units binnen gekregen en meteen geplaatst. Beetje jammer dat grootlicht ook H7 is (bij originele unit is dat H4 geloof ik). Dus die moest ik nog gauw even gaan halen. Verder is het vrij simpel er in te zetten. Knipperlichten zijn inderdaad niet de mooiste, t.z.t. misschien voor originele vervangen.

 

Alleen bij mijn originele unit zitten 2 kleine motortjes er op (met een stekker). Zijn die plug & play te plaatsen op de andere units? Ik kreeg ze niet zomaar los..

 

Nu nog xenon en gespoten strips en het uiterlijk is af!

 

photo1hjl.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je voorheen wel h4 als grootlicht had,dan waren dat al lampen met mistlamp functi.

 

Ja klopt, bedacht me dat later pas.. :embarassed:

 

Ja ze staan wel netjes! Alleen de knipperlichten zien er wat minder uit van dichtbij, lijkt toch een tikkie minder kwaliteit dan de koplampen zelf. Pasvorm is wel vrij netjes van de koplampen, alleen het hoekje aan de onderkant bij de grille lijkt niet heel goed aan te sluiten. Ze moeten wel nog afgesteld worden.

 

Het licht is nu al beter inderdaad!

 

Die stelmotortjes kreeg ik niet zomaar los van de koplampen, iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok, ik had 'm wel los gekregen inderdaad door te draaien, maar het mechanisme zat nog vast. Zal van de week eens kijken, want wil dit wel graag weer in m'n auto hebben en dan pas kunnen de koplampen ook goed afgesteld worden (en even xenon bestellen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs klopt ja. Die stekker maakt niet uit. In de nieuwe unit ligt al bedrading met de juiste stekkers (2x H7 en 1 stadslampje per unit). De grote stekker plug je in je nieuwe unit en alles werkt. Alleen mistlampfunctie niet inderdaad. Weet nog niet wat ik daarmee doe, misschien mistlampen van een 3BG als dat past?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden