Ga naar inhoud
  • 0

Apex veren gemonteerd nu met foto's


vwdimipassat

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

En dan te bedenken dat ik eigenlijk best gelukkig was met mijn Comfortline 3BG-tje. Maar op een meeting in Budel had Antonio het over mijn "zeeboot"

Joris S. liet me rijden in zijn verlaagde Passat en toen begon het al te kriebelen. Later sprak Jee13 me aan over mijn "Passat Touareg", en toen was de maat vol.

Ik ben behoorlijk gezakt ten opzichte van de begin situatie; ik schat zo'n 4,5 tot 5 cm. Wat ik aan rijcomfort ingeleverd heb, is dubbel en dwars terug aan wegligging en stuurgedrag. Met de comfortline kwam ik in de wijk toch nog regelmatig aan de grond bij het nemen van drempels, dit was puur te wijten aan het deinen van de auto. Nu is de auto echter zo strak dat ik ondanks de verlaging nog niet aan de grond heb gezeten. Doe natuurlijk wel wat rustiger aan op de drempels want te hard eroverheen is geen feest voor je nieren (en die zijn bij mij al niet best meer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag heb ik de Apex veren gemonteerd.

Vanochtend om 09:15 uur begonnen en om 14:30 was ik klaar.

Er zat het een en ander tegen, Maar het resultaat mag er wezen (foto's volgen later)

 

Alleen tijdens het demonteren van de linker voor veer kwam ik tot de ontdekking dat de buitenste homokineet rubber lek was.

Dus gaat weer geld kosten gelukkig ben ik betijds achter gekomen en is de homokineet nog goed.

 

Morgen zal ik de foto's maken en hier posten.

 

Gr Dimitri

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hierbij de foto's van de auto na monteren van de Apex veren.

Rijgedrag is mooi en ik heb geen problemen met drempels en bubbels.

Op de foto's is ook de pas gemonteerde chromen dakrails.

 

Mijn laatste wens is misschien toch stootlijsten met chromen rand.

Maar dan moet ik toch echt even door sparen.

 

Gr Dimitri

post-8268-1423825203,8426_thumb.jpg

post-8268-1423825203,9832_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden