Ga naar inhoud
  • 0

Mijn nieuwe velgen "SAMERKAND"


fonsie music

Vraag

Ik wilde voor de winterbanden eronder gaan nog even mijn nieuwe velgen laten zien.

Het zijn de orginele velgen van V.W. model: Samerkand 18" met daarop banden

van Dunlop 235/40/18 , ondangs dat ik van 16"standaard naar 18" ga is mij het rijcomfort

erg meegevallen.

Hierbij ook nog wat foto's

post-8314-1423825040,2895_thumb.jpg

post-8314-1423825040,3989_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik wilde foto's plaatsen maar dat lukt niet

Zegt, bestand is te groot ???? 1 foto !!!

 

als je een grote foto hier wilt plaatsen kan je hem beter op een andere website(online fotoalbum) plaatsen en dan via hier een linkje daar naartoe. of je kan de foto in bestandsgrootte gaan verkleinen dmv bv "Boomes image resizer"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bekende velgen...Heb ik ook! Dus goede keus...:lol:

 

Hallo Ronald, even een vraag over dezelfde velgen.

Mij viel het op dat het spakenprofiel ( spaken uit het midden van de naaf ) geen links en rechts hebben.

Dus aan de linker kant wijzen de spaken naar voren en rechts naar achteren,

zo ook mijn profiel van de banden ( Dunlop SP Sport 01 ) het V profiel wijst links naar voren,

en rechts naar achteren ????.

Heb jij of iemand anders hier ervaring mee of dit zo hoort.

 

Groeten Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar klinkt mij als verkeerde bandenwissel. V-profiel hoort naar voren te wijzen. Er staan pijlen op de band (looprichting): staan die allemaal naar voren? Om de velg te bekijken, heb ik maar even een foto toegevoegd:

 

Ronald, bij de velgen op jou foto (rechterkant) zit de vertikale spaak (op 12.00 uur) links van het midden,

oftewel links vanuit de hartlijn van de naaf, deze wijzen dus iets naar achteren.

Aan de linkerkant van de wagen wijzen deze dus naar voren, ervanuitgaand dat alle 4 de velgen het zelfde

spakenprofiel hebben, dus geen 2 voor links en 2 voor rechts.

Bij de banden wijst het profiel in de tweede baan van links (zie foto) met de punt van die driehoek

aan de ene zijde naar voren en de andere naar achteren, en volgens mij moet dit allemaal de zelfde richting uit.

Of bij deze banden is dit nu eenmaal zo !!!

post-8314-1423825042,5238_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dan ligt er volgens mij een band verkeerd en als het een band is zoals op de foto zou het gekruld profiel aan de binnenkant moeten zitten bij alle banden.

 

Bij alle 4 de banden zit dit profiel aan de binnenzijde en aan de buitenzijde van de band staat outside,

en dit zit ook bij alle 4 de banden aan de buitenzijde.

En toch wijst het profiel links en rechts een verschillende kant op !!!!!!

Op de banden staat geen pijl met rijrichting, ra ra ra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dan ligt er volgens mij een band verkeerd en als het een band is zoals op de foto zou het gekruld profiel aan de binnenkant moeten zitten bij alle banden.

 

Bij alle 4 de banden zit dit profiel aan de binnenzijde en aan de buitenzijde van de band staat outside,

en dit zit ook bij alle 4 de banden aan de buitenzijde.

En toch wijst het profiel links en rechts een verschillende kant op !!!!!!

Op de banden staat geen pijl met rijrichting, ra ra ra.

 

kan je daar een foto van nemen ter verduidelijking ?

dan is er toch verschil in de banden , dan heb je linkse en rechtse banden en waarbij bij jou 3 linkse of 3 rechtse zijn geplaatst

zou anders niet weten hoe dat kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden