Ga naar inhoud

Groupbuy Extractor bij CC


Nitro68

Aanbevolen berichten

Ik ga er ook een bestellen denk ik.

 

Extractor kan je bekleding van je auto mee schoonmaken. Wij hebben er niet veel aan Alle omdat wij leer hebben :-)

 

Tapijt en matten in de auto, en niet alleen je auto, ook je bankstelletje thuis, tapijtje hier en daar, altijd makkelijk voor de "ongelukjes"

(Prima argument als je wederhelft het er niet mee eens is, niet dat ik mij daar iets van aantrek.... :mrgreen: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er ook een bestellen denk ik.

 

Extractor kan je bekleding van je auto mee schoonmaken. Wij hebben er niet veel aan Alle omdat wij leer hebben :-)

 

Tapijt en matten in de auto, en niet alleen je auto, ook je bankstelletje thuis, tapijtje hier en daar, altijd makkelijk voor de "ongelukjes"

(Prima argument als je wederhelft het er niet mee eens is, niet dat ik mij daar iets van aantrek.... :mrgreen: )

Ja...

Geen tapijten in huis, lederen banken en lederen stoelen. Ook in de auto leder. Wat voor argument heb ik dan voor haar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er ook een bestellen denk ik.

 

Extractor kan je bekleding van je auto mee schoonmaken. Wij hebben er niet veel aan Alle omdat wij leer hebben :-)

 

Tapijt en matten in de auto, en niet alleen je auto, ook je bankstelletje thuis, tapijtje hier en daar, altijd makkelijk voor de "ongelukjes"

(Prima argument als je wederhelft het er niet mee eens is, niet dat ik mij daar iets van aantrek.... :mrgreen: )

Ja...

Geen tapijten in huis, lederen banken en lederen stoelen. Ook in de auto leder. Wat voor argument heb ik dan voor haar?

 

Tja.............dan wordt het lastig.

Eigelijk niet, je hebt er geen nodig! :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, voor andere auto's wel. :-)

 

Optie 2: Nix van aantrekken, gewoon bestellen dat ding, kost maar 50 euries....... (in eerste instantie, de rest komt nog maar dan lijkt het niet zo duur. :mrgreen: ) en dan als eerste de auto van je schoonmoeder, altijd prijs. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden