Ga naar inhoud
  • 0

onderdeel nummer gevraagd


Gunes

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

die deur sluit niet goed pas als ik 1x op slot doe gaan alle deuren netjes op slot alleen die deur : die pinnetje gaat er eerst goed in daarna komt die weer eruit en dan blijft die halverwege stoppen.. waarna je gewoon de deur van buiten open kan doen.. maar als ik 2x de sleutel draai bij de slot om op slot gaan bij de 2de poging gaat die wel op slot. ik heb wel eens een howto gezien hoe je het kan oplossen met solderen etc maar ik ben daar niet handig mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
die deur sluit niet goed pas als ik 1x op slot doe gaan alle deuren netjes op slot alleen die deur : die pinnetje gaat er eerst goed in daarna komt die weer eruit en dan blijft die halverwege stoppen.. waarna je gewoon de deur van buiten open kan doen.. maar als ik 2x de sleutel draai bij de slot om op slot gaan bij de 2de poging gaat die wel op slot. ik heb wel eens een howto gezien hoe je het kan oplossen met solderen etc maar ik ben daar niet handig mee..

 

 

Zou ik toch eerst even zelf proberen op te lossen voordat je nieuwe onderdelen gaat halen.... Wellicht is het de soldering en ben je er zo uit... Wellicht dat iemand van hier bij jou in de buurt je wilt helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden