Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik had een setje Meguiar gekocht om m'n Passat en VFR 's lekker op te poetsen, maar vond de was wat vreemd.

Naast de was kwam er een kleurloze vloeistof uit de fles, soms kreeg ik alleen maar die kleurloze vloeistof op m'n applicator.

Volgens meguiars.be kwam dit door 'condensatie' en was het normaal.

Ik vind het toch een beetje vreemd voor een fles was van 28 pleuro...

post-11778-1423824766,0241_thumb.jpg

Geplaatst

Nou, ik heb echt flink lopen schudden die fles, maar dat maakt niet uit.

Kamertemp.. da's ook bijna 30 graden vandaag :-)

Maar dat schiften was v.d. week ook al bij 25 graden.

Nou ja, we doen het er maar mee.

Geplaatst

heb jij het vorstvrij bewaard ?

anders terug andere fles halen, hoort niet, moet na schudden egale substantie zijn

Geplaatst

Ja, de bestelling is een week geleden afgeleverd van meguiar.be, en het heeft niet zoveel gevroren afgelopen week.

Heb de jongens van Meguiar.be gemaild, en die stellen dat dit normaal is.

Maar het is duidelijk, als dit type was wel egaal is bij jullie, dat ga ik nog maar 's mailen.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Nxt is een sealant :wink: voor de rest niets mis mee hoor,ik zou deze wel even toppen met een echte wax M16 of iets van Poorboys of Dodo gr simon

Geplaatst

Ze noemen het 'Wax', wat is dan het verschil?

Maar je wil zeggen dat ik, na de NXT was nog een andere was erover moet gaan zetten.

Met het wassen, cleanen, polishen en de NXT was wordt dat wel een aardig zaterdagje vol zo...

Geplaatst
Nxt is een sealant :wink: voor de rest niets mis mee hoor,ik zou deze wel even toppen met een echte wax M16 of iets van Poorboys of Dodo gr simon

M16 is ook geen "echte" wax

probeer eens een degelijk antwoord te geven ipv wat te roepen

Geplaatst

ik snap het slotje arjen :wink:

TS is geholpen met een nieuwe fles

maar ik wilde van simon graag een wat specifieker antwoord, dan kan ik misschien nog wat leren over de verschillende waxen en sealants

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden