Ga naar inhoud

3BG achterlichten


mw

Aanbevolen berichten

Nou, ik heb dan toch (ik liep er al een paar dagen mee) de 3BG achterlichten voor mijn 3B variant besteld via Ebay.de. Setje van 2 lichten, compleet met "plug and play" kabels en conversie beugeltjes :P. Splinternieuw origineel VW, nog in het folie, voor €137,-. Helaas komen er dan nog verzendkosten en Paypal kosten bij (samen toch nog €25,- :( ).

 

Maargoed, ze zijn onderweg :D

post-2374-1423822040,9779_thumb.jpg

post-2374-1423822041,0248_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice

 

Ik heb 3bg lampen er al een paar jaar inzitten, onlangs een mod. gemaakt dat bij remmen de gehele bovenste circel oplicht ipv alleen de bovenste lamp in de bovenste circel.

 

Met montage setje is installatie een eitje. (alleen opletten dan moertjes niet in je achterbumper/chasis vallen.

 

suc6

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice

 

Ik heb 3bg lampen er al een paar jaar inzitten, onlangs een mod. gemaakt dat bij remmen de gehele bovenste circel oplicht ipv alleen de bovenste lamp in de bovenste circel.

 

Met montage setje is installatie een eitje. (alleen opletten dan moertjes niet in je achterbumper/chasis vallen.

 

suc6

 

gr Jee

 

Dan zou ik de mistlampen meteen meepakken...

 

Ik heb vorig jaar ook de mod gedaan zodat er 4 bollen oplichten. Ziet er echt strak uit zo.

(beste is een klein weerstandje tussen de kabel naar de mistlampen, die branden anders namelijk een fractie feller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg netjes hoor! Ik vind ze een stuk beter staan dan de oude 3B achterlichten

 

Niet mee eens Johan. Maar goed. Dan heb je het weer over smaak..

 

De 3BG is een facelift van de 3B. En dat kun je zien.. De chromen gril, de nieuwe koplampunits, het chroom rond de ramen en de andere achterlichten. Daarmee is de auto kwa styling weer in balans zoals de meeste VW's dat af fabriek zijn. Ga je 3BG lichten op een vrij sobere 3B zetten, dan heeft dat voor mij als iets vergelijkbaars als wanneer je lexus lichten zou plaatsen..

 

Voor mij dus gewoon 3B achterlichten op een 3B..

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze er een tijdje geleden ook weer afgehaald, ik vind de orginele lampen er beter bij passen. Datzelfde heb ik ook met de chromen dakrails gedaan. Het lijkt veel beter zo.

 

Als je 3B voorzien is van allerlei 3BG trimmetjes dan kan het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 3B voorzien is van allerlei 3BG trimmetjes dan kan het wel.

 

Je moet ergens beginnen hè? :)

 

Als iedereen nou zijn zijn/haar weer gedemonteerde 'upgrades' te koop aanbiedt dan heb ik mijn "BG look" zo compleet. :lol:

 

Ik zag zelfs dat je je complete achterklep kunt vervangen door die van een BG. :blink2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg netjes hoor! Ik vind ze een stuk beter staan dan de oude 3B achterlichten

 

Niet mee eens Johan. Maar goed. Dan heb je het weer over smaak..

 

De 3BG is een facelift van de 3B. En dat kun je zien.. De chromen gril, de nieuwe koplampunits, het chroom rond de ramen en de andere achterlichten. Daarmee is de auto kwa styling weer in balans zoals de meeste VW's dat af fabriek zijn. Ga je 3BG lichten op een vrij sobere 3B zetten, dan heeft dat voor mij als iets vergelijkbaars als wanneer je lexus lichten zou plaatsen..

 

Voor mij dus gewoon 3B achterlichten op een 3B..

 

;)

 

Bull

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden