Ga naar inhoud
  • 0

Verlichte naalden instrumentenpaneel


ridouan

Vraag

Op een ander forum kwam ik een mod tegen waar je je instrumentenpaneel zo kan instellen dat verschillende onderdelen altijd verlicht zijn, bijvoorbeeld (een willekeurige combinatie van) de naalden, de ringen en de klok/km-teller. Bij een FIS cluster kun je ook de tekst 'Welcome' aanzetten bij contact.

 

Ik heb zelf de naalden laten oplichten en ik moet zeggen dat 't er wel leuk uitziet, vooral als 't niet al te licht is (schemering etc), je meters zijn trouwens ook wat beter afleesbaar ... :)

 

Kort gezegd moet je adres 0x1ED van je tacho eeprom aanpassen en kun je kiezen welke onderdelen aan/uit moeten staan (zie ook plaatje). Wel is 't zo dat de intensiteit op max staat en niet in te stellen is met de dimmer. Zodra je je verlichting aan doet (blijven ze uiteraard aan) en dan dimmen ze weer wel mee.

 

Voor meer info zie ook (extern) draadje.

post-8025-1423824619,2825_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Kan je met vag-tacho 2.5 ook de ramen/dak programeren dat ze open/dicht gaan via de AB gaan, net zoals vdspro.

 

Helaas niet, met vag-tacho kun je het comfortsysteem niet aanpassen, dus daar zal je toch vdspro (of andere tools) voor moeten gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden