Ga naar inhoud
  • 0

knipperende display climate control


Passatrijder

Vraag

Sinds een paar maanden knippert het display van de climate control van onze Passat 3B Variant uit 1999. Druk genoeg gehad, dus niet (goed) op gelet. Maar zeker was dat de airco niet meer werkte. Onlangs naar de garage geweest voor grote beurt en gevraagd of ze ook de airco aan willen pakken. Volgens de garage was de airco niet defect maar alleen het display... Wel hebben ze het systeem ingespoten omdat ie zou stinken. Daar heb ik natuurlijk niet veel aan, omdat de airco het zelf gewoon niet doet.. Ongelofelijk dat ze dat niet hebben gezien in de garage. Wel balen want twee jaar geleden is het hele airco systeem vervangen>> hele dure grap.

Weten jullie wat er aan het handje is als het display knippert (ongeveer 10 seconden na contact aan) Ik herinner me wel dat ik een piepend geluid hoorde als ik de toets 'auto' aanzette. Nu is dat geluid niet meer te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

kan van alles zijn.

zou eerst eens uitlezen met VagCom

Wanneer knippert je display. alleen met warm weer of altijd bij opstarten?

 

Heb vorigjaar ook knipperend display gehad, maar alleen als het extreem warm in de auto was. Bleek dat de elektro koelventilator stuk was.

onder het rijden koelde de airco wel maar stilstaand niet. Heb de ventilator vervangen en probleem was opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank voor je reactie. Je zou verwachten dat de garage dit uitlezen met de VAG-com zou doen, maar dat is kennelijk niet gebeurd. Het display knipper altijd nadat de sleutel in het contactslot is gegaan. Na ongeveer 10 seconden houdt het op en komt het normale scherm in beeld. Maar dan werkt ie nog niet. Je hoort normaal ook bij stationair draaien dat je de airco inschakelt, dan gaat de motor iets zwaarder lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb ik ook nog altijd, af en toe maar. Gisteren is de aircoleiding vernieuwd, en dus ook opnieuw gas enzo.

Airco werkt maar om de zoveel seconden voel je de auto schokken, alsof hij even wil stilvallen.

Dit dus bij stationair draaien, al rijdend merk ik het ook.

Iemand daar een idee voor? Het is alsof de airco telkens opnieuw wil aanslaan, maar hij werkt nochtans perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden