Ga naar inhoud

  • 0

Intekenlijst Achteruitrij Camera voor radio Groupbuy UPDATE


dieseltje

Vraag

Omdat er wel interesse is voor een Camera die je op je radio van de Groupbuy kunt aansluiten open ik hierbij een inteken lijst. Voor deze intekenlijst / aankoop geldt ook Betaling vooruit meedoen op eigen risico.

Wat je zelf wel even moet doen is het opmeten van de kenteken verlichting. Er achter je naam zetten welke camera je wilt hebben!

Prijs is voor alle versies gelijk.

 

Camera 1 tbvGolf V Variant/4 MOTIONS 2007-2009 & PASSAT Variant (2003-2005)

 

post-2559-1423824455,4326_thumb.jpg

post-2559-1423824454,7451_thumb.jpg

 

Camera 2 o.a. lupo (klik verbinding)

afmeting plaatje 7.76cm x 2.78cm x 2.83cm

post-2559-1423824501,4612_thumb.jpg

 

Camera 3 o.a. Passat sedan afm.plaatje (W)2.36cm

post-2559-1423824501,6799_thumb.jpg

 

 

Specificaties

 

Reverse Image / Mirror Image

Night version

Waterproof

Distance reference line

Image feature:V7950 CMOS

TV System: NTSC

Effective pixels: NTSC:656 x 492

View angel:170¢X

Horizontal Resolution(TV lines):420 TV lines

IP Rating: IP67-68

 

Prijs voor de camera is € 40,- incl verzend kosten als er minimaal 10 st. van verkocht worden.

-1 Dieseltje (Camera 3)

-2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
Omdat er wel interesse is voor een Camera die je op je radio van de Groupbuy kunt aansluiten open ik hierbij een inteken lijst.

[attachment=0]camera achterkant.JPG[/attachment]

[attachment=1]Camera.JPG[/attachment]

Prijs voor de camera is € 40,- incl verzend kosten als er minimaal 10 st. van verkocht worden.

-1 Dieseltje

-2 Hhem (Hans)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Omdat er wel interesse is voor een Camera die je op je radio van de Groupbuy kunt aansluiten open ik hierbij een inteken lijst.

 

Prijs voor de camera is € 40,- incl verzend kosten als er minimaal 10 st. van verkocht worden. (normale verkoop prijs op MP is ca 65~70 euro)

 

-1 Dieseltje

-2 Hhem (Hans)

-3 jadijkstra2000

-4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Omdat er wel interesse is voor een Camera die je op je radio van de Groupbuy kunt aansluiten open ik hierbij een inteken lijst.

 

Prijs voor de camera is € 40,- incl verzend kosten als er minimaal 10 st. van verkocht worden. (normale verkoop prijs op MP is ca 65~70 euro)

 

-1 Dieseltje

-2 Hhem (Hans)

-3 jadijkstra2000

-4 doggy101

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Omdat er wel interesse is voor een Camera die je op je radio van de Groupbuy kunt aansluiten open ik hierbij een inteken lijst.

 

Prijs voor de camera is € 40,- incl verzend kosten als er minimaal 10 st. van verkocht worden. (normale verkoop prijs op MP is ca 65~70 euro)

 

-1 Dieseltje

-2 Hhem (Hans)

-3 jadijkstra2000

-4 doggy101

-5 20v (Ruud)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Omdat er wel interesse is voor een Camera die je op je radio van de Groupbuy kunt aansluiten open ik hierbij een inteken lijst.

 

Prijs voor de camera is € 40,- incl verzend kosten als er minimaal 10 st. van verkocht worden. (normale verkoop prijs op MP is ca 65~70 euro)

 

-1 Dieseltje

-2 Hhem (Hans)

-3 jadijkstra2000

-4 doggy101

-5 20V Ruud

-6 Sigarenroker

-7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey Alle,

 

Ik had je een 'PB' met een vraag gestuurd maar misschien heb je hem gemist.

Zou je aan kunnen geven of dit een pasklare (voor bijv. 3B 3BG) cameramodule betreft ??

 

Of heb ik er overheen gelezen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hey Alle,

 

Ik had je een 'PB' met een vraag gestuurd maar misschien heb je hem gemist.

Zou je aan kunnen geven of dit een pasklare (voor bijv. 3B 3BG) cameramodule betreft ??

 

Of heb ik er overheen gelezen ?

In de begin post staan alle afmetingen. die kun je vergelijken met het afdekplaatje wat nu bij je kentekenverlichting zit.

het is zover ik kan zien passend. Zal vanavond ff foto maken met het cameraatje bij de kenteken verlichting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Omdat er wel interesse is voor een Camera die je op je radio van de Groupbuy kunt aansluiten open ik hierbij een inteken lijst.

 

Prijs voor de camera is € 40,- incl verzend kosten als er minimaal 10 st. van verkocht worden. (normale verkoop prijs op MP is ca 65~70 euro)

 

-1 Dieseltje

-2 Hhem (Hans)

-3 jadijkstra2000

-4 doggy101

-5 20V Ruud

-6 Sigarenroker

-7 WesgoVWParts

-8

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Prijs voor de camera is € 40,- incl verzend kosten als er minimaal 10 st. van verkocht worden. (normale verkoop prijs op MP is ca 65~70 euro)

 

-1 Dieseltje

-2 Hhem (Hans)

-3 jadijkstra2000

-4 doggy101

-5 20V Ruud

-6 Sigarenroker

-7 WesgoVWParts

-8 VW Marco (mits passend in de kofferklep 3C)

-9 VW Marco (voor z'n vader, mits passend in kofferklep 3C)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Omdat er wel interesse is voor een Camera die je op je radio van de Groupbuy kunt aansluiten open ik hierbij een inteken lijst.

 

Prijs voor de camera is € 40,- incl verzend kosten als er minimaal 10 st. van verkocht worden. (normale verkoop prijs op MP is ca 65~70 euro)

 

-1 Dieseltje

-2 Hhem (Hans)

-3 jadijkstra2000

-4 doggy101

-5 20V Ruud

-6 Sigarenroker

-7 WesgoVWParts ( 3BG variant)

-8

 

 

Voorzover ik in Etka heb gezien is de kentekenverlichting van de 3B, 3BG Variant en 3BG Limosine verschillend, dus het is wel zaak goed op te letten/te weten in welk model passat deze camera past.

 

Kenteken verlichting van:

3BG Limo ( 3B5 943 021) ook in Touran en de T5 modellen.

3BG Variant ( 1J5 943 021A of D ) ook in Tiguan, Touareq, Golf 4/Bora Variant, Golf 5 Variant

3B modellen ( 3B0 943 021) alleen in 3B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor je opmerksaamheid Konrad!

er zit idd verschil in. Zo te zien aan de afmeting is deze alleen geschikt voor

3BG Variant ( 1J5 943 021A of D ) ook in Tiguan, Touareq, Golf 4/Bora Variant, Golf 5 Variant

 

ik ga ook nog even opzoek naar andere modellen.

verzoek aan ieder die zich ingeschreven heeft zijn wagen model en versie te vermelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Prijs voor de camera is € 40,- incl verzend kosten als er minimaal 10 st. van verkocht worden. (normale verkoop prijs op MP is ca 65~70 euro)

 

-1 Dieseltje

-2 Hhem (Hans)

-3 jadijkstra2000

-4 doggy101

-5 20V Ruud 3bg variant

-6 Sigarenroker

-7 WesgoVWParts

-8 VW Marco (mits passend in de kofferklep 3C)

-9 VW Marco (voor z'n vader, mits passend in kofferklep 3C)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden