Ga naar inhoud
  • 0

vloermatten


martijnvr

Vraag

Mijn net gekochte Passat (gemaakt in feb 2000) blijkt al na 3 maanden nieuwe vloermatten gekregen te hebben (dat maak ik op uit een onderhoudslog). Geen idee waarom ze vervangen zijn, misschien een pot verf op de verkeerde plaats geleegd??

Vervelend genoeg glijden de huidige matten ook erg makkelijk op. Heeft er iemand een idee om dit tegen te gaan?? Ze lijken zo dun, dus 'krullen' ze makkelijk op naar de stoel toe. Bij de stoel zitten ze wel vast met twee klemdopjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Hai Silverbullet,

 

Nee helaas Noorwegen heeft 1 nadeel....

het is allemaal verschikkelijk duur..!

 

Hengelsportmateriaal is vaak 75 to 100% duurder

Alcohol 100% duurder

Kipfilet 200% duurder

Auto's veeeel duurder

 

Om maar een paar voorbeelden te noemen.

 

Dus alles is hier gewoon duurder, dus beter als ik het via matten-online doe of via de NL-dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik zou eens naar wat amerikaanse sites kijken, die hebben vaak van die rubberen/kunststof matten/bakken voor dat soort grappen.

 

En anders zou ik er mooi zelf een stuk tapijt/rubber in pas maken. heb ik ook gedaan met schoonlooptapijt (kun je schoonspuiten met de hogedrukspuit maar ziet wel uit als tapijt). Ideaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Auwwwwwwww

 

Ik wil dus een goede mat voor in de kofferbak, jullie begrijpen wel waarom, maar waar kan ik hem het beste kopen ?

Bij de dealer of matten-online ?

 

Je hebt een "Gepäckraumschale Variant, nicht für Syncro/4-Motion" bestelnummer (3B9061160) nodig. De prijs in Duitsland is � 45. Het is een kunstof schaal met opstaande rand die exact past in de kofferbak van je variant. Ik denk dat je deze net zo goed bij de dealer in Noorwegen kunt bestellen. Auto-onderdelen zijn toch niet extreem belast in Noorwegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden