Ga naar inhoud
  • 0

vloermatten


martijnvr

Vraag

Mijn net gekochte Passat (gemaakt in feb 2000) blijkt al na 3 maanden nieuwe vloermatten gekregen te hebben (dat maak ik op uit een onderhoudslog). Geen idee waarom ze vervangen zijn, misschien een pot verf op de verkeerde plaats geleegd??

Vervelend genoeg glijden de huidige matten ook erg makkelijk op. Heeft er iemand een idee om dit tegen te gaan?? Ze lijken zo dun, dus 'krullen' ze makkelijk op naar de stoel toe. Bij de stoel zitten ze wel vast met twee klemdopjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

mijn matten hebben aan de stoelzijde twee kunststof gaten en in de vloer bijbehorende noppen. hierdoor zitten ze vast genoeg tegen verschuiven.

 

Vreemd dat eentje van 2000 dat niet heeft?! Of hebben ze er niet de originele matten ingelegd? Kan ook zijn dat er een heleboel soorten bevestigingen zijn bedacht in de loop der tijd, ieder merk heeft ook zo z'n eigen systeempje. Echt lekker werkt het vaak niet.

 

Mooi stuk tapijt op maat maken is volgens mij de enige goede optie, vastmaken kun je dan zelf iets slims op bedenken. Ik zou het gewoon met klittenband doen, en niet te weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb na de aanschaf in nov 04 nieuwe originele matten bij de dealer gekocht(55 euro) en deze zijn erg dik en stug, met de 2 dopjes bij je stoel blijven ze uitstekend zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Trap er altijd na een paar duizend kilometer gaten erin. Word nat, komt zand op, rubberen schoenen erover en schuren maar. Telkens 1 mat stuk maar toch moet je elke keer een hele set kopen.

Ik heb de standaardmat nu voorzien van een traanplaatje waar de hakken op komen. Gaatjes geboord waaier erachter en een pompnagel er doorheen.

 

WERKT PERFECT!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Recto schreef:

Hoe zien de matten er voor de achterpassagiers uit?

 

Ik heb hele kleine matten met 2 gaten terwijl er achterin geen pinnen zitten om ze vast mee te zetten

 

Ze zijn bij mij te klein volgens mij.

_________________

 

Bij mij zitten er ook kleine matjes achterin... welke netjes met 2 dopjes/pinnen vast zitten in de "grond"(net zoals de matten aan de voorzijde)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Recto schreef:
Hoe zien de matten er voor de achterpassagiers uit?

 

Ik heb hele kleine matten met 2 gaten terwijl er achterin geen pinnen zitten om ze vast mee te zetten

 

Ze zijn bij mij te klein volgens mij.

_________________

 

Bij mij zitten er ook kleine matjes achterin... welke netjes met 2 dopjes/pinnen vast zitten in de "grond"(net zoals de matten aan de voorzijde)

 

Dan zijn bij mij die 2 dopjes uit de grond eruit. Kzal eens een foto maken dit weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik zat ook naar nieuwe matten te kijken en kwam www.matten-online.nl dus oa ook tegen.. maar die passen dus niet...

Toch maar kijken hoeveel de originele matten kosten...

 

 

SilverBullet ik heb net nieuwe velourse matten gekocht bij de dealer.

Deze waren 51,88.

Maar er was ook een actie bij mijn dealer voor naaldvilt plus mattensets (gewone mat) met 18% korting.

Er zat een bon daar voor in een VW-krantje.

Ik weet alleen niet of die actie (die nu nog maar tot 30 Juli geldig is) landelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Auwwwwwwww

 

Ik hoop niet dat het pijn doet voor jullie ogen als jullie lezen wat ik dagelijks in mijn Passat moet vervoeren....bebloede emmers, bakken met vis, bakken met vieze schubben, natte hengels vol met zout water, natte drijfpakken en vieze en natte regenkleding....

 

Sorry maar het moets eruit hahahahah :lol::lol::P

 

Oke even serieus.....

 

Ik wil dus een goede mat voor in de kofferbak, jullie begrijpen wel waarom, maar waar kan ik hem het beste kopen ?

Bij de dealer of matten-online ?

 

Hier in Noorwegen zal deze wel verschikkelijk duur zijn, dus misschien bij de dealer in NL of Duitsland kopen.

 

Ik hoor graan van jullie.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Auwwwwwwww

 

Ik hoop niet dat het pijn doet voor jullie ogen als jullie lezen wat ik dagelijks in mijn Passat moet vervoeren....bebloede emmers, bakken met vis, bakken met vieze schubben, natte hengels vol met zout water, natte drijfpakken en vieze en natte regenkleding....

 

Sorry maar het moets eruit hahahahah :lol::lol::P

 

Oke even serieus.....

 

Ik wil dus een goede mat voor in de kofferbak, jullie begrijpen wel waarom, maar waar kan ik hem het beste kopen ?

Bij de dealer of matten-online ?

 

Hier in Noorwegen zal deze wel verschikkelijk duur zijn, dus misschien bij de dealer in NL of Duitsland kopen.

 

Ik hoor graan van jullie.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Auwwwwwwww

 

Ik hoop niet dat het pijn doet voor jullie ogen als jullie lezen wat ik dagelijks in mijn Passat moet vervoeren....bebloede emmers, bakken met vis, bakken met vieze schubben, natte hengels vol met zout water, natte drijfpakken en vieze en natte regenkleding....

 

Sorry maar het moets eruit hahahahah :lol::lol::P

 

Oke even serieus.....

 

Ik wil dus een goede mat voor in de kofferbak, jullie begrijpen wel waarom, maar waar kan ik hem het beste kopen ?

Bij de dealer of matten-online ?

 

Hier in Noorwegen zal deze wel verschikkelijk duur zijn, dus misschien bij de dealer in NL of Duitsland kopen.

 

Ik hoor graan van jullie.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden