Ga naar inhoud

Meguiar's wax


130pkmuisgrijs

Aanbevolen berichten

Voor de Meguiar's wax fanaten, ik zou graag willen weten welke wax ik zou moeten aanschaffen. Ik was en wax mijn auto al een paar jaar met Sonax maar wil overstappen op Meguiar's was en waxen. Maar ik zie zoveel verschillende soorten waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie. Die NXT Tech wax 2.0 lijkt mij wel een juiste keus, of misschien meerdere soorten?? Wie kan mij daar het juiste advies in geven.

 

Groet Erwin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Waarom wil je nu overstappen? wat denk je dat je mist? Of eigenlijk : Wat wil je bereiken?

 

Wax : Collonite of M16 van Meg. Mooie waxen, zeker voor die centen.

 

 

Wat ik mis??? Met Sonax mis ik de diepe glans welke ik wel zie bij Meg waxen op de zelfde kleur auto. En wat ik wil bereiken is dat ik langer kan genieten van het vele werk wat je doet om een auto schoon te krijgen en te poetsen.

 

Ik hoop hiermee je vragen te hebben beantwoord.

 

Bedankt voor het advies.

 

Groet Erwin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders kom je eens hier langs, kunnen we verschillende waxen op je kap testen.

Kan je het verschil zien.

 

 

Op die uitnodiging ga ik in. Een lesje poetsen en polijsten kan geen kwaad. Vind ik ook leuk. Moet het alleen even doorschuiven naar de maand april of mei. Ik stuur wel een PB en spreken wat af.

 

Groet Erwin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De glans moet er al zijn voordat je gaat waxen............denk dat je aan een echt polijstbeurtje toebent.

Wax is het puntje op de i.

 

Op zich ziet mijn lak er niet verweerd uit. De auto is genoeg bij de spuiter geweest dit jaar en vorig jaar??

 

Gaat heen..., gij ongelovige, en verwonder u bij poetsdecipel Jeroen. :mrgreen:

 

Na deze sessie verwijs ik u door naar www.shinearama.co.uk :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De glans moet er al zijn voordat je gaat waxen............denk dat je aan een echt polijstbeurtje toebent.

Wax is het puntje op de i.

 

Op zich ziet mijn lak er niet verweerd uit. De auto is genoeg bij de spuiter geweest dit jaar en vorig jaar??

 

Gaat heen..., gij ongelovige, en verwonder u bij poetsdecipel Jeroen. :mrgreen:

 

Na deze sessie verwijs ik u door naar http://www.shinearama.co.uk :wink:

 

Wordt ik als ik bij Jeroen ben geweest een ware poetsverslaafde :mrgreen:

 

En gaat dan het gehele maandbudget op aan poetsmiddelen???? 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem alvast onder mijn favorieten gezet!!!!!

 

"shinearama"

 

Pas maar op. Heb sinds eind juni tegen de 650 euro uitgegegeven denk ik. En het meeste in Engeland, dus dat scheelt weer.

 

Heb gisteren zelf Pete's 53 erop gesmeerd. lekker goedje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden