Ga naar inhoud
  • 0

insturen maakt veel lawaai v6 4motion b. 2000


Gast Anonymous

Vraag

Gast Anonymous

Hoi Allemaal

 

Help ik zit met een probleem wie heeft er een advies voor mij of heb dit ook eens meegemaakt.

 

Ik ben in bezit van een volkswagen passaat v6 2.8 liter 4 motion uit het bouwjaar 2000.

Als je rijdend in stuur op ongeveer 10 uur hoor je een geluid van dat iets aanloopt. Ik ben ten einde raad overal waar ik kom zeggen ze het kan geen kwaad dit geluid. Maar je hoort wel degelijk een ratel of dat iets ergens tegen aan loopt.

Ik heb zelf ook op de brug alles bekeken maar r valt niks te zien.

als je de koppeling indrukt tijdens insturen 10.00 uur is het geluid weg

 

Ik hoop dat ik op deze forum iets wijzer wordt want ik durf niet op vakantie te gaan komende zondag naar noorwegen in de bergen rijden.

 

Bij voorbaat dank

 

antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast Anonymous

ik weet het niet hoe kom ik daar achter of die nog goed zijn?

 

ik heb van de week met mijn vader gekeken, ik krijg em niet tel aan de lijn zodra ik meer weet laat ik het je weten.

 

Is deze klacht die ik heb komt dat overeen met de ophanging dan?

 

antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Homokineet zou kunnen, echter doet ie het ook als je de koppeling intrapt (dus altijd) is het een tik tik tik tik geluid? Dan is het zeker de homokineet. Als het meer een aanloopgeluid is, dus net of het wiel aanloopt tegen de schermrand, zou jue eens moeten kijken naar de velgmaat. Wellicht dat je wiel iets tegen de binnenrand aanloopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi allemaal

 

Nog bedankt voor de reactie`s inmiddels vakantie geweest 3000 km gereden.

Als ik de koppeling intrap dan hoor ik het niet.

Vrijdag ga ik langs de garage om het te laten horen dan hoop ik dat hij het weet en dan laten maken want dit is niet fijn om mee te rijden.

Als het geregend heeft dan hoor je het minder, later komt het hardere geluid weer terug.

Ik zal morgen als mijn vriendin weer terug van haar werk is, stuurpomp kijken voor de olie.

En wat betreft de ophangingen is het wel oke had ik begrepen.

 

gr antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden