Ga naar inhoud

Deur rechts niet open in 1X


comfortcruiser

Aanbevolen berichten

Als je dat slotje loshaald,{die is los van de greep}

Als die los is zie je een bowden kabel, das een kort babeltje die in het greepje zit en die word

geklemd door het slot,maar omdat je die even los haald kun je die kabeltje verstellen.

Dan moet het wat strakker gezet worden{hooeft echt niet heel veel 2 ribbel is meer dan genoeg}

Het slot maak je los door de inbus in de binnenkant iets los te draaien,niet helemaal eruit maar net zo lang proberen tot slotje los komt.

Zit volgens mij zo uit hoofd beetje verstopt achter de rubber.En als je ergens op de sloop een slot vind van een achterdeur in jouw auto kleur kun je dit ook in jouw voordeur zetten dan is hij dicht.

Deed ik ook altijd :lol: En heb je voor 1 slotloze deur.;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat slotje loshaald,{die is los van de greep}

Als die los is zie je een bowden kabel, das een kort babeltje die in het greepje zit en die word

geklemd door het slot,maar omdat je die even los haald kun je die kabeltje verstellen.

Dan moet het wat strakker gezet worden{hooeft echt niet heel veel 2 ribbel is meer dan genoeg}

Het slot maak je los door de inbus in de binnenkant iets los te draaien,niet helemaal eruit maar net zo lang proberen tot slotje los komt.

Zit volgens mij zo uit hoofd beetje verstopt achter de rubber.En als je ergens op de sloop een slot vind van een achterdeur in jouw auto kleur kun je dit ook in jouw voordeur zetten dan is hij dicht.

Deed ik ook altijd :lol: En heb je voor 1 slotloze deur.;

 

Bedankt voor je commentaar blaauwiekel, maar ik kan er geen touw aan vastknopen... :?

Zijn er geen foto`s of plaatjes van Etka?

 

Greetz Comfortcruiser

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

heb hier ook last van gehad.

deur ging niet van slot en raam wilde ook niet open

heb het slot eruit gehaald en in dit slot zit een klein print plaatje deze had een klein beetje oxidati,

hierop en de contactjes zat ook wat ruimte op even de soldeer tang op de puntjes en klaar was het weer

deur gaat weer fijn op slot en raam gaat ook weer open. mischien dit een tip om te doen is bij de passat ongeveer een anderhalf uur werk

 

 

groetjes wouter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden