Ga naar inhoud

Eerlijke mening gevraagd.


EmptyHead

Aanbevolen berichten

@Chippie, zoals je al zegt ieder zijn mening. En dat respecteer ik.

 

@W8, getinte ramen lijkt my wel wat maar dan krijg je weer die discussie of het mag of niet. Ik bedoel als je er voor gaat dan moet je alle ramen doen. De voorruit daar gelaten. Als je alleen de achter ramen doet OF je doet die donkerder dan krijg je het idee dat je in een bestel auto rijdt. En dat willen we nu ook weer niet.

 

Nu is er gezegd dat het mooier zal zijn als hij verlaagd is, ben ik mee eens. Is het een optie om alleen andere veren te monteren. Werd mij weleens verteld dat dan je schokbrekers sneller verslijten.

Extreem laag hoeft niet want ik wil toch wel wat comfort houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen veren is zeker een goede oplossing.

Tip: Eibach veren

 

Wel even een aantekening daarbij:

Als je wagen al de nodige kilometers heeft gemaakt, dan hebben de schokbrekers altijd op een bepaald deel geveerd. Oftewel ze zijn op een klein stuk ingesleten. Als je de wagen met alleen veren verlaagt, krijg je dus een andere veerweg op de schokbrekers en vergroot je de kans op lekkage.

Het hoeft natuurlijk niet, maar de kans is aanwezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb rs6 gehad heb a8 gehad en heb rs4 gehad. de rs4 vond ik het mooiste staan. onder mijn ex sedan. maar als je een variant heb dan staan de rs6 of a8 al weer een stuk beter vind ik. maar de a8 glimmen wel heel erg. moet je van houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@W8, getinte ramen lijkt my wel wat maar dan krijg je weer die discussie of het mag of niet. Ik bedoel als je er voor gaat dan moet je alle ramen doen. De voorruit daar gelaten. Als je alleen de achter ramen doet OF je doet die donkerder dan krijg je het idee dat je in een bestel auto rijdt. En dat willen we nu ook weer niet.

 

Kijk voor antwoorden op je vragen mbt dit onderwerp even op het topic dat hier over gaat. Folie op ruiten heet het volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden