Ga naar inhoud
  • 0

gorgelend geluid 1.8T


vwdimipassat

Vraag

Loop net om mijn auto heen om hem uit te laden met draaiende motor, Hoor ik een gorgelend geluid onder de auto vandaan komen.

Aan de kant van de bijrijder, Lijkt op water wat loopt te gorgelen.

Iemand een idee?

Morgen kijk ik even bij dag licht of ik iets zie waar het vandaan komt.

 

Gr Dimitri

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Net even gekeken met een zaklamp, Maar het geluid was al weer weg.

Vreemd volgende keer meteen kijken als het er weer is.

Kan dat dan dat de airco gorgelend geluid maak airco's zijn toch gevuld met een soort gas?

 

Gr Dimitri

Geloof het wel, maar de airco kan wel eens een pruttelend/gorgelend geluid maken. Heeft volgens mij met overdruk te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
of de koppakking

 

Dan zou ik toch ook olie moeten zien aan de buiten kant blok en in de ruimtes waar de bougies zitten?

En het komt als ik het goed gehoord heb echt onder de auto vandaan.

En het is er niet constant.

Zodra ik het weer eens hoor zou ik eens goed kijken of ik hoor waar het vandaan komt.

 

Gr Dimitri

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hoe kan het eigenlijk dat onder de 4 graden de airco niet aangaat en als je de "ruitontwazemingsknop" indrukt, de ruiten binnen een paar tellen ontwazemd zijn.... Of gaat op zo'n moment de airco wel aan.

 

Dat kan toch voor problemen zorgen... al dat vocht in de airco en de vrieskou buiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij ook een gorgelend geluid onder de bijrijders kant, of er een goorsteen leeg is gelopen.Het regende wel erg veel vandaag.Zou het de afvoer van de accubak kunnen zijn????? Het regende mij te hard om eronder te gaan liggen met een lampje.

 

 

 

 

Groet Stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden