Ga naar inhoud
  • 0

Welke velgen onder mijn passat 3b(g)? help!


zeggelbeer

Vraag

Na deze winter zit ik toch sterk te overwegen om op mijn huidige velgen winterbanden te zetten en een nieuwe set velgen aan te schaffen met zomerbanden.

 

Ik zat zelf te denken aan 17", omdat de auto al laag is en ik wel comfort wil houden.

 

Ik vind S8 velgen heel mooi, maar staan deze ook onder een passat?

 

Heeft er iemand een foto van een passat 3b(g) met deze velgen?

 

Of raden jullie mij wat anders aan, ik ben benieuwd naar jullie mening!

 

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hieronder staan de S8 velgen in 18". Of even zoeken met de zoekfunktie op S8, staat genoeg.

Staat wel mooi onder de Passat :P Comfort valt me helemaal niet tegen. Ik heb orgineel sportonderstel.

Wou zelf ook eerst 17" maar ben blij dat ik toch 18" heb genomen. Succes met je keuze.

 

post-6283-1423824083,2509_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hieronder staan de S8 velgen in 18". Of even zoeken met de zoekfunktie op S8, staat genoeg.

Staat wel mooi onder de Passat :P Comfort valt me helemaal niet tegen. Ik heb orgineel sportonderstel.

Wou zelf ook eerst 17" maar ben blij dat ik toch 18" heb genomen. Succes met je keuze.

 

[attachment=0]S8 velg.jpg[/attachment]

 

Bedankt Bedankt Bedankt!

 

Deze foto laat zien dat ze inderdaad goed staan onder de passat.

 

Ik heb zelf ook een zwarte volledig chrome-pakket (highline)

.....misschien moet ik ook maar voor de 18"gaan ziet er heel mooi uit! 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Iedereen bedankt voor de reacties!

 

Na wat research worden het denk ik toch A8 velgen.

Ik ga vanavond naar een setje 17" kijken, zijn nog puntgaaf er is alleen een klein beetje blanke lak af op 1 velg.

 

Eigenlijk 2 vraagjes:

 

Weet iemand of je dit makkelijk kunt repareren als er wat blanke lak af is? :?:

 

Wie rijd er nog meer A8 velgen, ben benieuwd hoe dit staat onder een passat 3bg variant.... :lol: foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, gisteren dan toch een set 17"A8 velgen gekocht.

 

Zien er heel mooi uit, alleen 1 velg mist ten grote van een euro-munt de blanke lak.

 

Iemand nog tips hoe je dit het beste kunt herstellen / voorkomen dat het verder gaat.

 

Ik zal z.s.m. even een foto'tje plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Welke a8 velgen bedoel je? ik heb a8 velgen gehad maar ik weet niet of je die bedoelt. het is hier een zwarte sedan highline. Linkie naar foto

succes met de keuze

 

Inderdaad deze A8 velgen zijn het, ziet er super uit toch 8-)

 

Dat zijn zeker mooie velgen. Ik had ze al onder mijn golf 4 liggen en heb ze mee naar de passat genomen. Ik was er na een half jaartje onder de passat wel weer klaar mee en toen gauw iets anders gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een vriend van mij heeft destijds zijn BMW M5 velgen gespoten.

 

Eerst zelf gezandstraald en daarna in de primer. velgen zilver (of wat je graag wilt) en daarna heeft hij 5 lagen blanke lak erover gespoten.

Resultaat is erg mooi, nadeel is alleen wel dat je waarschijnlijk alle velgen opnieuw moet spuiten. De velgen die nog goed zijn hoeven ook niet "kaal" gemaakt te worden lijkt mij? Schuren en dan spuiten...

 

Dit is wat hij gedaan heeft, bind me dus nergens op vast;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden