rauzer Geplaatst 6 juli, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 6 juli, 2006 Hallo allemaal. Even een vraagje. Als mijn passat 3B heeft stilgestaan is de remdruk totaal verdwenen (na een nacht). Nu loopt er een slang door het schutbord (via een rubberen doorvoer) naar de remdrukhuppeldepup. Bij de rubberen doorvoer, daar waar de metalen buis door het schutbord gaat, sist het als ik de motor uitzet. Is het normaal dat de vacuum daar weglekt bij stilstand? Ronald Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 6 juli, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 6 juli, 2006 Dit is volgens mij de vacuumtoevoer voor de brakebooster, lijkt me niet normaal en ik zou het gaan/laten vervangen. Heb je ook een foto om het eea te verduidelijken? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ChromPassat Geplaatst 6 juli, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 6 juli, 2006 Als ik de auto uit doe, en paar x op de rem trap dan heeft die ook geen druk. dat sissen is bij mij de Airco, maar sissen bij remmen heb ik nog niet van gehoord. k zou zeggen we wachten op verdere Topic's af... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
The Master Geplaatst 8 juli, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 8 juli, 2006 Dat sissende geluid heb ik ook maar ik heb ook het idee dat het de airco is. Na ongeveer 25 seconden houd het op. Het geluid komt, als je voor de auto staat, linksbovenin vandaan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rumble Mike Geplaatst 11 juli, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 11 juli, 2006 Dat geluid klinkt mij ook bekend, duurt ca. half minuutje. Ook ik denk dat dit van de airco komt. Als ik de airco namelijk niet aan heb gehad heb ik dit geluid ook niet. Ik houdt dit topic wel in de gaten, voordat het toch wat anders is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rauzer Geplaatst 12 juli, 2006 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 12 juli, 2006 Het is niet de airco. Die sist er ook nog eens bij. Het is de stang/slang zoals op de foto is omcirkeld. Deze gaat via een soort rubberdop door het schutbord. Als ik de stang beweeg, begint hij nog harder te sissen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 12 juli, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 12 juli, 2006 Dat is de vacuumtoevoer naar de remservo (vacuumreservoir). klopt dus wel dat na een tijdje de remdruk is verdwenen als de motor niet draait (geen vacuum) en er geen reservedruk meer is, dit resulteert in geen rembekrachtiging. Ik zou het maar laten vervangen, wat voor motortype heb je (eventueel met bouwjaar en motorcode). De motorcode staat op het blok rechtsvooraan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rauzer Geplaatst 12 juli, 2006 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 12 juli, 2006 Ok, da's dan duidelijk. Ik heb een atj-motor pompverstuiver 115PK bj 2000, juni. Bedankt voor je informatie. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roby44 Geplaatst 7 oktober, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 7 oktober, 2008 Ok, da's dan duidelijk. Ik heb een atj-motor pompverstuiver 115PK bj 2000, juni. Bedankt voor je informatie. hetzelfde motor,auto,bouwjaar en hetzelfde probleem Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
esmamaju Geplaatst 9 oktober, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 9 oktober, 2008 Bij mij doet hij het ook als ik aan de slang zit te wiebelen. Verder nooit problemen met remmen. Wat moet er dan allemaal precies vervangen worden? ik heb een apu motor zonder chip. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten